2013. szeptember 29., vasárnap

Kenneth E. Hagin - Több, mint győztesek

De mindezekben több, mint gyõztesek vagyunk Õáltala, aki minket szeretett. — RÓMA 8,37.

Ha Isten Igéje csak azt mondta volna, hogy gyõztesek vagyunk, az már elég lett volna — de itt ez áll: több, mint gyõztesek vagyunk Jézus Krisztus által. Ahelyett, hogy azt mondod: „én vesztes vagyok”, kelj fel és mond azt, amit a Biblia mond rólad. Mondd ki: „Én gyõztes vagyok!” Lehet, hogy nem úgy tûnik, mintha gyõztes lennél, de ha megvallod, mert ezt látod Isten Igéjében, megvallásod megteremti ennek a valóságát az életedben. Elõbb-utóbb azzá válsz, amit megvallasz magadról! Nem fogsz félni semmilyen körülménytõl, ha megteszed a helyes megvallást. Nem fogsz félni semmilyen betegségtõl se, ha megteszed a helyes megvallást. Nem fogsz félni semmilyen helyzettõl, ha megteszed a helyes megvallást. Félelmek nélkül fogsz szembenézni az élettel, mint gyõztes!

Megvallás: Minden dologban több, mint gyõztes vagyok Õáltala, aki szeret engem. Nem félek semmilyen körülménytõl. Nem félek semmilyen betegségtõl. Nem félek semmilyen helyzettõl. Bátran nézek szembe az élettel, mint gyõztes! Én gyõztes vagyok! Sõt több, mint gyõztes vagyok!