2013. szeptember 12., csütörtök

Kenneth E. Hagin - A megbocsátás és a gyógyulás

Aki megbocsátja minden bûnödet, meggyógyítja minden betegségedet. — ZSOLTÁROK 103,3.

A betegség akkor sújtotta Izrael gyermekeit, amikor nem engedelmeskedtek a törvénynek. Az engedetlenségükre való bûnbocsánat a betegségeikbõl való meggyógyulásukat jelentette.
A bajok akkor jöttek Izrael gyermekeire, amikor bûneikkel kivonták magukat a szövetség oltalma alól.

(Zsolt. 107,11. 12. 17)

Amikor azonban „…az Úrhoz kiáltának szorultságukban: sanyarúságukból kiszabadította õket. Kibocsátá az Õ Igéjét és meggyógyítá õket, és megmenté õket a pusztulástól.” (Zsolt. 107,19. 20.) Nekünk oltalmunk van a mi jobb szövetségünk alatt, de megeshet, hogy kivonjuk magunkat a szövetség oltalma alól. Mivel ismertem Isten Igéjének igazságát az isteni egészséggel és gyógyulással kapcsolatban, a betegség tünetei csak akkor értek el, amikor kikerültem Isten oltalma alól.

Ez nem azt jelenti, hogy loptam, vagy hazudtam volna, csupán nem engedelmeskedtem Istennek úgy, ahogy kellett volna. (Nem úgy szolgáltam, ahogy Isten mondta, hogy szolgáljak.) Ennek következtében kikerültem a szövetség oltalma alól, és megnyitottam magamat az ellenség támadásainak. Ezért meg kellett térnem, vissza kellett térnem a helyes útra. Abban a pillanatban, ahogy megtettem, a testem meggyógyult.

Megvallás: Isten megbocsátja a bûnöket, meggyógyítja a betegeket. Elküldte Igéjét és meggyógyított engem, kimentett engem a pusztulásból.