2013. szeptember 5., csütörtök

Kenneth E. Hagin - Az én javamra

És  [Isten] szeretni  fog  téged, és  megáld  téged, és megsokasít téged; és megáldja a te méhednek gyümölcsét, a te földednek gyümölcsét: gabonádat, mustodat  és  olajodat; teheneid  fajzását  és juhaidnak ellését azon a földön, amely felõl megesküdt a te atyáidnak, hogy néked adja azt. Áldottabb leszel minden népnél; nem lészen közötted magtalan  férfi  és  asszony, sem  barmaid között meddõ. És  távol  tart  az  Úr  tõled  minden  betegséget, és Egyiptomnak minden gonosz nyavalyáját, amelyeket  ismersz; nem  veti  [nem  engedi  vetni]
azokat reád… — 5MÓZES 7,13–15.

„És  (Isten)  szeretni  fog  téged…”  Szeret  téged!  Szeret téged!  És  betegséget helyez  rád?  És  azt  cselekszi,  hogy csecsemõkorodban  meghalj?  És  azt cselekszi,  hogy  halva szüless meg, vagy betegen és nyomorékon? Nem! Nem! Nem! Nem ezt mondják a szent Írások!

— De ez ránk már nem vonatkozik, Hagin testvér.
Biztos vagy ebben? Az elsõ Korinthusi levél az Újszövetségben  van,  ugye Nézzük  meg  az  1Korinthus  10,11-et, hogy  megtudjuk,  az  isteni  egészség  hozzánk  tartozik-e:

„Mindezek  pedig  példaképpen  [elõkép  gyanánt]  estek  rajtuk [Izraelen]; megírattak  pedig  [Kiknek  írattak  meg  —  a zsidóknak? Nem!] a MI tanulságunkra, akikhez az idõknek vége elérkezett.”

Dicsõség  az  Úrnak!  Az  5Mózes  7,13–15  az  én  javamra írattak meg. Az én tanulságomra íratott meg!

Megvallás:  Készítsd  el  a  saját  megvallásodat  az  5Mózes 7,13– 15  alapján:  „Az  Úr  szeret  engem… Õ  megáld engem… Õ megáldja az én gyermekeimet…” (és így tovább)