2013. október 10., csütörtök

Kenneth E. Hagin - A belső ember

Azért nem csüggedünk; sõt ha a mi külsõ emberünk megromol is, a belsõ mindazáltal napról napra megújul. – 2KORINTHUS 4,16.

A külsõ ember, vagyis a test elhasználódik. Öregszik, mint ahogy a ház is elöregszik, amiben élsz, mondjuk a Gesztenye utca 504 szám alatt. De tudod-e, hogy te viszont semmit sem öregszel? Mit mond az Írás a te valóságos énedrõl? Azt mondja:
„A belsõ ember azonban elenyészik”? Nem! Vagy talán azt: „megromol”? Nem! Vagy azt, hogy „megöregszik”? Nem!
Itt az áll: „…a belsõ ember NAPRÓL, NAPRA MEGÚJUL!”

Soha nem leszel öregebb, mint amilyen most vagy! Most sem vagy öregebb, mint voltál néhány évvel ezelõtt. Lehet, hogy többet tudsz, de semmivel sem vagy öregebb. A belsõ ember – aki valójában vagy – napról napra megújul!

Megvallás: Én szellemi lény vagyok. A szellemek Atyjának gyermeke vagyok. Az én igazi valóm „az elrejtett ember”, a belsõ ember. Én semmit sem öregszem, mivel örökéletû szellemi lény vagyok. Napról, napra megújulok.