2013. augusztus 20., kedd

Reinhard Bonnke - Napi gondolatok

A szülők levelet kaptak távolban élő fiuktól. De mivel túlságosan elfoglaltak voltak, csak félig olvasták el a levelet. Nem sokra rá kopogtak az ajtón, és amikor kinyitották, hát a fiuk állt előttük. „Mi történt, fiacskám?” - kérdezték csodálkozva. „Hát nem kaptátok meg a levelemet?” De igen, megkapták, csak nem olvasták végig. A levél végén megírta a fiú, hogy hazajön. Itt az ideje, hogy mi is végigolvassuk figyelmesen Isten levelét, különösen az utóiratot, Jézus utolsó szavait: „Bizony, hamar eljövök” (Jelenések 22,20). Az Úr áldjon benneteket! REINHARD BONNKE

Vessünk egy pillantást a házasságtörő asszonyra Jézus lábainál (János 8,3)! Látjuk, mennyire össze van törve? Majd gondolatban forduljunk a farizeusok felé, akik szintén ott vannak, és éppen meggyőzi őket Jézus válasza arról, hogy ők is bűnösök. Képzelhetjük milyen zavarban érezték magukat. És mit tettek? Hátramenetbe kapcsoltak, és „egymás után kimentek” (9. vers). Úgy gondolom, hogy itt a Biblia egyik legtragikusabb jelenetét láthatjuk. Engedjétek meg, hogy azt mondjam, én más döntést hoztam volna a helyükben. Ha ott álltam volna, a Szent Szellem által meggyőzve a bűneimről, én nem kimentem volna, hanem ELŐRE: odatérdeltem volna az asszony mellé. Felemeltem volna a kezemet, és azt kiáltottam volna: „Ó, Jézus, nem követtem el házasságtörést, de sok más bűnt igen! Kérlek, nekem is bocsáss meg, ahogy ennek az asszonynak!” Az évszázadok során milliók és milliók térdeltek már oda, és kaptak megbocsátást és teljes üdvösséget. E pillanatban te is csak egyetlen lépésre vagy Jézus lábaitól. Nézz rá, hív magához! Kérlek, térdelj le a lábainál! Biztosan van számodra is hely nála - „a keresztnél számodra is van hely”. Megteszed? REINHARD BONNKE