2013. május 28., kedd

Reinhard Bonnke - Napi gondolatok

Jézus nem azért jött a világba, hogy megvédje a mennyet, hanem azért, hogy lerontsa a gonosz munkáját. Az ellenség táborába hatolva vállalta a harcot, szembe nézett a pokol minden hordájával és hajtóvadászatot indított a Sátán ellen, akit a sarokba szorított, és nem volt hozzá irgalmas: az ősi kígyó fejére taposott, lefegyverezte, és ártalmatlanná tette. Sátán „köszöni, nincs jól”. Jézus halálos sebet ejtett rajta! Jézus az ÚR! REINHARD BONNKE

„Olyan kiabálós prédikátor vagy”, szoktam hallani még a barátaimtól is. „Reinhard, nem tudnál egy kicsit visszavenni a hangerőből?” Erre azt szoktam válaszolni, hogy „de igen, néhányszor már megpróbáltam, hogy olyan visszafogottan, és méltóságteljesen prédikáljak, mint kritikusaim, de azok az alkalmak katasztrofálisak voltak. Amikor ezt szóvá tettem az Úrnak, azt mondta nekem: „Ne aggódj, Reinhard, a méltóságteljesség NINCS a Szent Szellem ajándékai között! (Galata 5,22) Micsoda kijelentés!
Ne legyünk szégyelősek! Az Úr öröme nem a gyengeségünk, hanem az ERŐNK! Az evangéliumot a hegyek tetejéről kellene kiabálni, hogy az egész világ meghallja. Méltóságteljesség? Sok 'méltóságteljes' keresztény olyan, mint a szivacs, ami már évek óta nem látott vizet! Jót tenne nekik egy fürdő Isten életfolyójában. Akkor nem lennének olyan szárazak és érdesek, hanem átitatódnának Szent Szellemmel és élettel. Megint túl hangos vagyok? De nem kérek érte bocsánatot! REINHARD BONNKE