2013. május 13., hétfő

Kenneth E. Hagin - A gyógyulás Isten akarata


Mert  azért  szállottam  le  a  mennybõl, hogy  ne a  magam  akaratát cselekedjem, hanem  annak akaratát, aki elküldött engem. — JÁNOS 6,38.

A betegek meggyógyulása Isten akarata. Mégis, olyan keresztények,  akiknek  gyógyulásra  lenne  szükségük,  azt mondják: „Lehet, hogy Isten adta ezt a betegséget valamilyen okból.” Tett-e beteggé Jézus valaha bárkit is? Amikor
az  emberek  Jézushoz  mentek  gyógyulásért,  visszautasított-e  valaha  egyet  is,  mondván:  „Nem,  ez  nem  egyezik az én akaratommal. Szenvedj csak még egy keveset. Várj, amíg igazán elmélyül benned az önsajnálat?”
Nem,  egyetlen  egyszer  sem  mondta  ezt.  Meg  akarod ismerni milyen Isten igazán? Nézz Jézusra! Akarod látni Istent, amint munkálkodik? Nézz Jézusra! Tett-e beteggé Jézus valaha is bárkit? Nem! Amerre csak járt, mindenütt jót  tett,  és  gyógyított.  (Csel. 10,38) Meg  akarod  ismerni Isten akaratát? Nézz Jézusra! Jézus Isten cselekvõ akarata. Nagy  bátorsággal  imádkozhatunk  tehát  a  gyógyulásért, tudván, hogy ez Isten akarata!


Megvallás:  Amikor  gyógyulásért  imádkozom,  tudom, hogy Isten akarata szerint imádkozom. Isten akarata az, hogy  birtokoljuk  mindazt,  amit  Jézus  megvásárolt nekünk. Biztos vagyok tehát abban, hogy Isten meghallgat engem. És mivel tudom, hogy Isten meghallgat engem, tudom, hogy megvan nekem, amit kértem tõle. És hálát adok neki ezért!