2013. május 1., szerda

Kenneth E. Hagin - Az elveszettek megmentése


…  az  Úr…  hosszan  tûr  érettünk, nem  akarván, hogy  némelyek  elvesszenek, hanem  hogy  mindenki megtérésre jusson. — 2PÉTER 3,9.

Tudjuk, hogy az elveszettek megmentése Isten akarata — mert Jézus azért tette le az Õ életét, hogy megmentse az elveszetteket. Ezért, tudván ezt, nem imádkozhatunk így: „Istenem, mentsd meg anyámat. Ne engedd, hogy a pokolba  jusson,  ha  ez  a  Te  akaratod.  Ha  nem  ez  a  Te  akaratod, akkor csak kerüljön a pokolba.”
Így nem szabad imádkozni! Miért? Mert ismerjük Isten akaratát ezzel kapcsolatban. Isten akarata — ami az Õ Igéje — világosan kiderül az olyan igerészekbõl, mint a  János 3,16 vagy a 2Péter 3,9. Isten akarata az, hogy az emberek üdvösség re jussanak. Nagy bátorsággal imádkozhatunk hát ezért.

A hívõk különösen nagy tekintéllyel léphetnek fel, amikor családjuk üdvösségéért imádkoznak. Amikor a rokonaimért imádkoztam, én is használtam néhányat azokból az Igékbõl, amelyeket  az  imént  tanulmányoztunk.  Valami  ilyesmit mondtam: „Ez az a bizodalom, amellyel Isten iránt vagyunk, hogy ha kérünk valamit az Õ akarata szerint, Õ meghallgat minket. Amit én kérek, az Isten akarata szerint való; ezért meg hallgat engem. Ezt mondja az Ige: ‘És ha tudjuk, hogy meghallgat minket, akármit kérünk, tudjuk, hogy megvan nekünk,
amit kértünk tõle!’ Az Ige szerint, én megkaptam, amit kértem.” Azután többször nem kértem, hanem elkezdtem hálát adni érte Istennek. Csodálatos az, ahogy ez mûködik. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy biztosan megtér az egész családod  azonnal  az  Úrhoz,  de  ahogy  megállsz  hitben  és hálát adsz Istennek, meg fognak térni.


Megvallás: Hittel imádkozhatom az elveszettekért, mert ismerem Isten akaratát erre vonatkozóan!