2013. május 14., kedd

Kenneth E. Hagin - Ne Istent hibáztasd


… Aki engem látott, látta az Atyát… Nem hiszed-é, hogy én az Atyában vagyok, és az Atya énbennem  van? A  beszédeket, amelyeket  én  mondok néktek, nem magamtól mondom; hanem az Atya, aki énbennem lakik, Õ cselekszi e dolgokat.
— JÁNOS 14,9. 10.

A  földet  a  mai  napig  irányító  törvények  közül  sok akkor lépett életbe, amikor Ádám bûnbe esett és az átok rátelepedett  a  földre.  Mivel  az  emberek  ezt  nem  értik, Istent  vádolják  azzal,  hogy  baleseteket,  betegségeket, szeretteik halálát, pusztító viharokat, katasztrófákat, földrengéseket, árvizeket, stb. okoz. Még a biztosítási szakmai nyelv  is  ‘istencsapás’-nak  nevezi  ezeket.  De  nem  Isten cselekedetei ezek! Az ördög cselekedetei!
Jézus azért lépett túl a természeti törvényeken, hogy megáldja  az  embereket.  A  Bibliában  nincs  arra  példa, hogy  Jézus  viharokkal  sújtotta  volna  az  embereket. Ellenkezõleg. Azt látjuk, hogy lecsendesítette a viharokat. Így hát nem Isten volt az, aki küldte a viharokat. Jézus nem dorgálta volna meg, ha Isten küldi! Viszont azokat, amiket az ördög idézett elõ, bizony megdorgálta!
Amikor  Jézust  látod  munkálkodni,  akkor  Istent  látod munkálkodni. Az a kép, amit Jézus adott az Atyáról, és az a kijelentése:  „…  Aki  engem  látott,  látta  az  Atyát…” (Ján. 14,9), lehetetlenné teszi, hogy elfogadjuk azt a tanítás, miszerint  a betegségek  és  a  testi  bajok  Istentõl  vannak. Isten tulajdon természete cáfolja az ilyen elképzelést!


Megvallás: Isten szeretet. Én pedig nem vádolom a szeretetet azzal, amit az ördög tesz. Én  Jézusra nézek, és látom, miként munkálkodik a szeretet.