2013. május 12., vasárnap

Kenneth E. Hagin - Az Ő gazdagsága


A jó örökséget hagy unokáinak; a bûnös vagyona pedig eltétetik az igaz számára.
— PÉLDABESZÉDEK 13,22.

Az  Úr  egyszer,  amikor  meglátogatott,  és  az  ágyam mellé  ülve  másfél  órán  keresztül  beszélt  a  Szellem vezetésérõl, a következõket mondta:
„Az én Szellemem fogja vezetni az én gyermekeimet. A Biblia  azt  mondja:  akiket  Isten  Szelleme  vezérel,  azok Istennek fiai. (Róm. 8,14) Én vezetni foglak téged, de nem csak téged, hanem Isten minden gyermekét. Megmutatom
majd,  hogy  mit  kezdj  a  pénzeddel.  Meg  fogom  mutatni, hogyan  fektesd  be.  Igazában,  ha  hallgatsz  rám,  gazdaggá teszlek.  Én  nem  ellenzem,  hogy  a  gyermekeim  gazdagok legyenek, azt ellenzem, hogy kapzsik legyenek”.
(Lehet  valaki  kapzsi  úgy  is,  hogy  nincs  egy  fillérje sem.)  Az  emberek  rosszul  idézik  a  Bibliát,  amikor  azt állítják,  hogy  az  Ige  szerint:  „Minden  rossznak  gyökere a pénz.” A Biblia egyáltalán nem ezt mondja. Az Ige azt mondja: „Mert minden rossznak gyökere a pénz szerelme…” (1Tim. 6,10) Nincs abban semmi rossz, ha van pénzed. Az viszont már baj, ha a pénz ural téged!


Megvallás:  Én  Isten  gyermeke  vagyok.  Engem  Isten Szelleme  vezet.  Én  Istenben  bízom,  nem  pedig  a gazdagságban. Viszont bízom Istenben, hogy vezetni fog a pénzügyeimben. Én tisztelem Istent azzal, hogy tizedet és adományokat  adok  minden  jövedelmembõl.  A  szükségeim pedig be vannak töltve Isten gazdagsága szerint dicsõségesen a Krisztus  Jézusban!