2013. május 23., csütörtök

Kenneth E. Hagin - A megdorgálás

Hogy  azt  [a  Gyülekezetet] megszentelje, meg tisztítván a víznek fürdõjével az Ige által. — EFÉZUS 5,26.

— Te megfeledkeztél valamirõl — mondta valaki egyszer.
— Mirõl feledkeztem meg?
— Arról,  hogy  a  Zsidókhoz  írt  levélben  az  áll:  „Mert akit szeret az Úr, megdorgálja…” (Zsid. 12,6)
— Nem, nem feledkeztem meg errõl. Ez a vers valóban ott van, de nem azt mondja, hogy: akit szeret az Úr, megbetegíti.

Az  emberek  sajátos  módon  értelmeznek  bizonyos verseket. A megdorgálnak fordított görög szó jelentése, gyereket nevel, tanít. Te is neveled a gyermekeidet, iskolába járatod õket. Mondtad azonban valaha is a tanárainak:
„Ha Johnny nem tanul rendesen, verje ki a szemét”, vagy: „Ha Johnny engedetlenkedik, törje el a lábát”, vagy: „Sújtsa rák akkor”. Nem, te nem így fegyelmezed, és nem így neveled a gyermekedet! És Isten sem így teszi!

Megvallás: Az Ige és Isten Szelleme tanít engem. Az Ige és Isten Szelleme nevel engem. Az Ige és Isten Szelleme fegyelmez engem. Az Ige vízének fürdõjével vagyok megtisztítva.