2013. május 22., szerda

Kenneth E. Hagin - Valaki

Beteg-e valaki [akárki] köztetek? Hívja magáhoza  gyülekezet  véneit, és  imádkozzanak  felette, megkenvén õt olajjal az Úrnak nevében. És a hitbõl  való  imádság  megtartja  a  beteget, és  az  Úr felsegíti õt. És ha bûnt követett is el, megbocsáttatik néki. — JAKAB 5,14. 15.

— Beteg-é valaki köztetek? Kik között? A gyülekezet tagjai között! Ezek  szerint  biztosra vehetjük,  hogy  Istennek  az  az akarata, hogy ha „valaki” beteg a gyülekezetben, meggyógyítsa õt! Az pedig biztos, hogy nem Isten akarata, hogy
„valaki” is beteg legyen a Gyülekezetben!
— Hagin  testvér,  valamirõl  azért  megfeledkeztél — mondta egyszer valaki.
— Mirõl feledkeztem meg?
— A  Biblia  azt  mondja:  ha  Vele  együtt  szenvedünk, akkor Vele együtt fogunk uralkodni.
— Nem, én nem feledkeztem meg errõl — magyaráztam. — Olvassuk  el  újra:  „…  ha  ugyan  VELE  EGYÜTT szenvedünk…”  (Róm. 8,17) De  mit  kell  elszenvednünk:  a tüdõgyulladást?  A  rákot?  A  tuberkulózist?  Nem!  Jézus nem szenvedett ilyesmitõl.
Mit  kellett  Jézusnak  elszenvednie?  Az  üldöztetést.  És ebben  neked  is  lesz  részed,  ha  helyesen  élsz.  Különösen akkor, ha az isteni gyógyítást, a Szellem ajándékait és a hitet prédikálod. Már több mint hatvan éve üldöztetéseket szenvedek, de betegségtõl és gyengeségtõl még nem szenvedtem.

Megvallás: Az  Isten  akarata  az  Egyház,  az  Õ  Teste számára  az,  hogy  szent  egészségben  járjon.  Istennek az az akarata, hogy én egészséges legyek!