2013. május 7., kedd

Kenneth E. Hagin - A föld javai


Ha  hajlandók  és  engedelmesek  lesztek, e  föld javaival éltek. — ÉSAIÁS 1,19.

Istennek az az akarata, hogy ha hajlandó és engedelmes vagy,  akkor  neked  mindenbõl  a  legjobb  legyen.  (Ha engedetlenségben  jársz,  akkor természetesen  nem  élvezheted Isten javait.)  Isten nem zsugori, nem szûkmarkú. Nem azért helyezte  mindezeket  a  javakat  e  világba,  hogy  az  ördög  és  az õ  bandája  élvezzék.  Sokan  úgy  gondolják,  ha  keresztény vagy, sohasem lehet semmid. Azt hiszik, hogy szegényen és nélkülözve kell végigmennünk az életen.
Jézus  azonban  azt  mondta:  „Ha  azért  ti  gonosz [természetes  ember] létetekre  tudtok  a  ti  fiaitoknak  jó  ajándékokat adni, mennyivel inkább ád a ti mennyei Atyátok jókat azoknak, akik kérnek tõle?!” (Mát. 7,11) Annyira akar nekünk Isten jó ajándékokat adni! Azt akarja,  hogy  nekünk  mindenbõl  a legjobb  legyen!  Azt akarja, hogy gyarapodjunk és bõségben éljünk, és az élet
javaival éljünk! Nekünk azonban együtt kell mûködnünk vele.


Megvallás: Én  hajlandó  vagyok  szeretni  és  szolgálni Istent, az én Atyámat. Én engedelmesen az Õ akaratában járok, az Õ Igéjének a világosságában. Így e föld javaival élek, és bátorsággal imádkozhatom az élet javaiért, mert  az  én  Atyám  akarata  az,  hogy  mindez  az  enyém legyen!