2013. május 5., vasárnap

Kenneth E. Hagin - Betölti szükségeinket


Az  én  Istenem  pedig  be  fogja  tölteni  minden szükségeteket az Õ gazdagsága szerint dicsõségesen a Krisztus Jézusban. — FILIPPI 4,19.

Istennek  az  akarata  az,  hogy  a  szükségleteink  be legyenek  töltve.  Minden  szükségletünk!  A  Filippi 4,19 minden  szükségletedet  magába  foglalja  (a  minden  azt jelenti,  hogy  minden!),  legyen  az  szellemi,  fizikai,  vagy anyagi. Hidd ezt! Senki ne gondolja, hogy Istent nem érdeklik a mi anyagi szükségleteink, ez a vers olyan szövegkörnyezetben van, amely materiális, pénzügyi dolgokkal foglalkozik. Olvasd el, és meg fogod látni, hogy a filippibeliek pénzt gyûjtöttek és más adományokat, és elküldték keresztényeknek. Pál azt mondta  nekik:  „Mivel  adtatok  másoknak  és  segítettetek rajtuk, ezért az én Istenem be fogja tölteni minden szükségeteket.” Pál tehát anyagiakról, pénzügyekrõl beszél itt. Ezek  szerint  nagy  bátorsággal  imádkozhatunk  pénzügyeinkért,  hogy  eleget  tudjunk  tenni  kötelezettségeinknek! Hogy minden szükségünk be legyen töltve Isten akarata szerint!


Megvallás:  Amikor  pénzügyekkel  kapcsolatban  imádkozom,  Isten  Igéje,  az  Õ  akarata  szerint  imádkozom. Biztos vagyok tehát abban, hogy Isten meghallgat engem. Ezt  mondja  az  Õ  Igéje.  Ha  pedig  tudom,  hogy  Isten
meghallgat, akármit kérek, tudom, hogy megvan, amit az Õ Igéje szerint kértem. És hálát adok Istennek ezért!