2016. május 31., kedd

Zsoltárok Könyve 25:11-22.

11. Neved kedvéért, oh Örökkévaló, bocsásd meg bűnömet, mert nagy az.
12. Ki az a férfi, a ki istenfélő? Azt igazítja azon útra, melyet válasszon.
13. Lelke jólétben marad és magzatja bírni fogja az országot.
14. Az Örökkévaló titka az ő tisztelőinél van, és szövetségét tudatja velük.
15. Szemeim mindig az Örökkévalóra néznek, mert ő húzza ki a hálóból lábaimat.
16. Fordulj hozzám és kegyelmezz nekem, mert magános és szegény vagyok.
17. Szívem szorongásai vajha tágulnának, szorúltságaimból vezess ki engem!
18. Lásd nyomorúságomat és szenvedésemet és bocsásd meg mind a vétkeimet.
19. Lásd ellenségeimet, hogy sokan vannak, és erőszakot tevő gyűlölettel gyűlölnek engem.
20. Őrizd meg lelkemet és ments meg engem, ne szégyenüljek meg, mert benned van menedékem.
21. Gáncstalanság és egyenesség óvjanak meg engem, mert téged reméllek.
22. Váltsd meg, Isten, Izraélt mind a szorongásaiból!

IMIT fordítás. (Az IMIT Bibliát, 1898-1907 között jelentette meg az Izraelita Magyar Irodalmi Társulat. Zsidó rabbik által fordított Ószövetség magyarul.)