2016. május 17., kedd

Zsoltárok Könyve 18:21-32.

21. Cselekszik velem az Örökkévaló igazságom szerint, kezeim tisztasága szerint viszonoz nekem.
22. Mert megőriztem az Örökkévaló útjait és nem tértem el gonoszúl Istenemtől;
23. mert itéletei mind előttem vannak, és törvényeit nem távolítom el magamtól.
24. Gáncstalan voltam ő vele: őrizkedtem bűnömtől.
25. S viszonzott nekem az Örökkévaló igazságom szerint, kezeim tisztasága szerint szemei előtt.
26. Kegyessel kegyesen bánsz, gáncstalan férfiúval gáncstalanúl;
27. megtisztúlttal tisztán bánsz, fonákkal ferdén.
28. Mert te a szegény népet megsegíted és a büszke szemeket leslázod.
29. Mert te világíttatod mécsesemet, az Örökkévaló, én Istenem fénynyé teszi sötétségemet.
30. Mert veled rohanok meg csapatot, s Istenemmel ugrok fel falra.
31. Az Isten – gáncstalan az útja, az Örökkévaló szava salaktalan, paizsa ő mind a benne menedéket keresőknek.
32. Mert ki Isten az Örökkévalón kívűl, és ki a szikla Istenünkön kívűl.

IMIT fordítás (Az IMIT Bibliát, 1898-1907 között jelentette meg az Izraelita Magyar Irodalmi Társulat. Zsidó rabbik által fordított Ószövetség magyarul.)