2011. május 22., vasárnap

Kenneth Hagin: Bibliai hit -Mi a hit? 16.

Néhány évvel ezelőtt egy barátom elmesélt egy történetet a pünkösdi ébredés idejéből egy női evangélistáról, aki négy, tolókocsiban ülő beteg felé szolgált. Mindegyiküknek nagyon csendesen csak ennyit mondott:

- Kelj fel, és járj a Jézus nevében! - és mind a négyen fölkeltek és jártak, egy kivételével, aki így szólt:

- Én nem tudok járni.

Az evangélista hölgy válaszolt:

- A többiek sem tudtak, mégis megtették.

- Tudom, hogy ők megtették, de én nem tehetem - felelt a tolókocsiban ülő személy - én évekig nem jártam, nekem nem megy.

De az evangélistának tovább kellett mennie és ő ott maradt bénán. Láthatjuk, hogy amikor a többiek megcselekedték azt, amit nekik mondott, az eredmény nem maradt el. Amikor megcselekszed Isten Igéjét vagy amit a Szent Szellem szól a szívedben, azonnal megvan az eredmény a te életedben is.

Ez a hit.