2011. november 14., hétfő

Megvallások - Ima a bánat ellen (J.Hagee)

Vegyünk példának egy olyan személyt, aki a bánat, szomorúság és talán a depresszió sötét völgyén halad éppen át. Az Igével való imádkozás valahogy ekképpen hangzana:

Mennyei Atyám! A Te Fiad és az én Megváltóm, Jézus Krisztus hatalmas nevében jövök hozzád. Te tudod, hogy a szívem megtelt szomorúsággal, és ezért, ahogyan az Igéd mondja, trónod elé járulok, hogy örvendezzek. Atyám! Ez a nap, amelyet az Úr rendelt, örvendezni és vigadni fogok ezen. Benned van gyönyörűségem, Uram. Te vagy pajzsom, erődített váram és tornyom. Te vagy a ragyogó hajnalcsillag. Te vagy a béke Fejedelme. Boldog vagyok, mivel Isten az én menedékem. Atyám, a Te Igéd azt mondja, hogy örvendezéssel örülsz nekem, és örökös öröm van a fejemen. A bánat idején veszem a Te örömödet, boldogságodat, békességedet, amit a világ nem adhat nekem, és el sem vehet tőlem. Az örvendezés, öröm és nevetés szelleme az én örökségem. Atyám, az én szám dicsér téged a nehézség idején, mivel te vagy életem erőssége, kitől féljek? Ha tábor fog körül, nem fél szívem; habár had támad reám, mégis benned bízom én. Mert a veszedelem napján elrejtesz engem. A fejemet pedig ellenségeim fölé emeled, és ezért örömáldozatokkal áldozom az Úrnak. Mivel a te szavadban erő van, ezért a Sátán legyőzött ellenség. Az ellenséges körülmények sem tántorítanak el. Kelj fel, Uram, és széledjenek el ellenségeid! Ámen. Zsoltárok könyve 27, 1-8; Filippiekhez írt levél 4,4; Ézsaiás könyve 51, 11; Zsoltárok könyve 118, 24; 144,15 valamint 68,1