2011. november 20., vasárnap

Kenneth Hagin: Bibliai hit - Mit jelent szívvel hinni? 17.

A szívből származó hit független az érzéki tudástól. Szeretnék elmesélni vala­mit, amit ezek a régi, idős keresztények tudtak. Dr. L. Yoeman - és az ő köny­vei a legjobbak, amiket valaha is olvastam a gyógyulásról -, hogy Isten gyö­nyörködik gyermekeiben, amikor azok kilépnek a fájdalom fölé, amikor semmi nincs a lábuk alatt, csak Isten Igéje. Azután így folytatja: „Azt keresni, hogy Isten meggyógyít-e: bűn.” Egy testvér mesélte, hogy járt ennek a hölgy­nek a bibliaóráin és látta, hogy mindig imádkozott a hallgatókért és gyógyító szolgálatokat tartott az osztályban. „Odamentem és megkértem, hogy imád­kozzon értem” - mesélte.

· Miért imádkozzam? - kérdezte a testvér. Nagy bátorsággal és hatalommal beszélt.

· Szeretném, ha a meghűlésemért imádkoznál.

· A meghűlésedért... Nos, ha az a te meghűlésed, akkor semmi haszna imád­kozni. Már megbarátkoztál vele, így nem gyógyulhatsz meg. De ha az ördög meghűlésétől akarsz megszabadulni, akkor imádkozhatunk.

· Én így értettem - felelte a testvér.

· Akkor azt mondd, amire gondolsz - hangzott a válasz.

Tudjátok már az okot, ami miatt sokan vereséget szenvednek? Elfogadják a bajt és azt mondják, az a sajátjuk. De az 1 János 4,4-ben az áll, hogy aki ben­nünk van, az a nagyobb. Felkel a bensőnkben, és tudjuk, hogy legyőzhetetlenné válunk. Tudjuk, mert elhisszük!