2011. november 9., szerda

Megvallások - Ha vigasztalásra vagy erőre van szükség (Capps)

  • Kolossé 1, 10-11: „Folyamatosan gyarapszom Isten ismeretében. Teljes erőből megerősödöm az Ő dicsőséges ereje szerint.”
  • Kolossé 1, 13: „Megszabadultam a sötétség hatalmából, és átvittek az Isten drága Fiának Királyságba.”
  • 1 János 5, 4-5; 4, 4: „Istentől születtem, és olyan hit lakozik bennem, amely legyőzi a világot. Mert nagyobb Ő, aki bennem van, mint aki a világban van.”
  • Filippi 4, 13: „Mindent meg tudok tenni Krisztuson keresztül, aki megerősít engem.”
  • Nehémiás 8, 10; Zsoltárok 27, 1: „Az Úr öröme az én erőm. Az Úr én életem ereje.”
  • Filippi 4, 7-8: „Az Isten békessége, amely felülmúl minden értelmet, megtartja a szívemet és elmémet Krisztus Jézuson keresztül. És csupa olyan dolgokon gondolkodom, amelyek jók, amelyek tiszták, amelyek tökéletesek, amelyek kedvesek, s amelyeknek jó a hírük.”
  • Efézus 4, 15: „Isten Igéjének igazságát szólom szeretetben, és minden tekintetben felnövekedem az Úr Jézus Krisztusban.”
  • Efézus 4, 29-30: „Nem engedem, hogy romlott beszéd jöjjön ki a számon, csak olyan, ami építő, hogy kegyelmet közvetíthessen a hallgató számára. Nem szomorítom meg Isten Szent Szellemét, amely által el vagyok pecsételve a megváltás napjára.”
  • János 10, 29: „Senki ki nem vehet engem Isten kezéből, mert örök életem van.”
  • Kolossé 3, 15: „Isten békéje uralkodik a szívemben, és semmi miatt nem vagyok hajlandó aggódni.”
  • Példabeszédek 4, 21-22: „Isten Beszéde nem távozik el a szememtől, hanem ez az életem, mert rátaláltam, így egészség és gyógyulás egész testem számára.”
  • 2 Korinthus 6, 16; János 10, 10; 2 Péter 1, 3-4; Róma 8, 31: „Isten velem van. Isten bennem van, ki lehetne ellenem? Mindent megadott nekem, ami élettel és az istenfélelemmel kapcsolatos. Ezért isteni természet részese vagyok.”
  • Márk 16, 17-18: „Hívő vagyok, és ilyen jelek követnek: Jézus nevében démonokat űzök ki, új nyelveken szólok, betegekre teszem a kezemet, és azok meggyógyulnak.”
  • Máté 16, 19; 18, 18; Efézus 6, 12: „Jézus hatalmat adott nekem, hogy használjam a nevét. Ezért amit megkötök a földön, az meg van kötve a Menyben. Amit eloldok a földön, az el van oldva a Menyben. Ezért az Úr Jézus Krisztus nevében megkötözöm a fejedelemséget, az erőket, az evilág sötétségének uralkodóit. Megkötözöm és levetem a magasságban lakozó gonoszság szellemi erőit, és kijelentem, hogy semmit nem tudnak ártani nekem, és hatástalanok velem szemben Jézus nevében.”
  • Kolossé 2, 10; Efézus 2, 10: „Beteljesedtem Őbenne, aki a feje minden fejedelemségnek és hatalomnak. Mert az Ő keze munkája vagyok Krisztus Jézusban teremtve jó cselekedetekre, amelyeket Isten előre elrendelt számomra, hogy azokban járjak.”