2014. június 18., szerda

Kenneth E. Hagin - Isten gyógyszerei 7.

ISTEN GYÓGYSZERÉT A SZÍVBŐL KELL HASZNÁLNI

Isten gyógyszerét, mint összes ajándékát - például a megváltást - szívből Szellemből kell hinni és alkalmazni. Ez mégis ritkán történik meg. Az emberek olvasnak bizonyos ígéreteket, talán még idézni is tudják Őket és törekszenek arra, hogy ezek alapján cselekedjenek, mégsem ágyazzák be
ezeket valóban szívükbe. Inkább fejükben van, mint szívükben.

Én mindig így csinálom. Nem imádkozom némely dolgokért csak úgy azonnal. Például 1952. márciusában voltam egy összejövetelen Texas városban, Texasban. Pat, a lányunk kislány volt akkor. Egy kinövés keletkezett rajta, nem árpa, hanem valamiféle kinövés a szeme mellett. Mielőtt elmentem otthonról, hogy a texasi városi összejövetelre utazzak, rátettem a kezemet és imádkoztam. Amikor azonban hétfőn írt nekem a feleségem, a kinövés még mindig ott volt.
Azt írta a feleségem: „Pat tudni szeretné, mit mondjon az ápolónőnek, amikor a jövő hétfőn eljön ellenőrizni." Havonta egyszer védőnő jött az általános iskolába és ellenőrizte a gyermekek szemét, fülét, stb. Pat tudta, hogyha a védőnő megtalálja a dudort, megkérdezi majd, hogy vittük-e orvoshoz. Ezt pedig nem tettük. Pat tehát összesen azt akarta tudni: „Mit mondjak a védőnőnek?"
Kedden kaptam meg a levelet és tudtam, hogy kevés időm van, mielőtt válaszolnom kell neki. Kivetettem fejemből a dolgot az esti szolgálat utánig, így figyelmem nem oszlott meg.

Aznap este a szolgálat után visszatértem szállodámba, meghallgattam a 10-től 11-ig tartó híreket, kikapcsoltam a rádiót, és negyed 11-kor felvettem a Bibliámat és azt mondtam magamnak: „1 órát fogom olvasni a Bibliát a gyógyulás témájáról, az összes Bibliai vers 90%-át tudtam volna idézni. Mindet megjelöltem a Bibliámban. Mózes első könyvével kezdtem és olvastam ezeket a verseket - nagyon lassan - egész végig az Újszövetségen is.
Negyed 12-kor becsuktam a Bibliámat, lekapcsoltam a lámpát és azt mondtam: „Itt fogok feküdni egy órát és elmélkedem ezeken az Igéken. Azután alszom egy órát, felébredek és reggelig egy órát elmélkedem.
Ezt is tettem. A Szent Szellem lakik szellemedben. Testednek pihenésre és alvásra van szüksége, de szellemednek ez valóban nem kell. Ébresztő óra van bennem. Csak azt mondtam a szellememnek: „egy órát fogok aludni" és egy óra múlva szellemem felébresztett engem. Azután ezeken az Igéken elmélkedtem a gyógyulásról 1 órát. Akkor épp a lányom számára volt szükségem gyógyulásra. Nem volt értelme, hogy bármi máson elmélkedjem. Nincs értelme olyan Igéken gondolkodni, amelyek anyagi javakat ígérnek. Épp akkor nem arra volt szükségem.

Tovább csináltam ezt az egész éjjel és a következő éjjel is ugyanezt tettem. A hírek után felkaptam a Bibliámat és végig olvastam lassan az Igéket a gyógyulásról, elmélkedtem egy órát, aludtam egy órát, elmélkedtem egy órát, aludtam egy órát végig a második éjszakán.
Aztán csütörtökön délután írtam feleségemnek: „A levélben, amit hétfőn írtál, azt mondtad, Pat tudni szeretnéd, mit mondjon a védőnőnek." (Nem írtam le, mit mondjon. Látod, vettem Isten Igéjét és beépítettem azt a szellemembe. Nem azon mentem pedig tovább, amit a fejemben tudtam erről.) Azt írtam; „Mondd meg Patnek, hogy papa azt mondta, ő meggyógyult. Tudom pedig szívemben, hogy meggyógyult épp úgy, ahogy tudom a fejemben, hogy kettő meg kettő az négy és háromszor három az
kilenc."

Feleségem elmondta, hogy Pat ott állt egy percig, mintha gondolkodna ezen. Aztán azt mondta: „Ha papa azt mondja, akkor így van." Megfordult és kint ugróiskolázott az udvaron. Hétfőre a kinövés eltűnt. Távozott - Pat nem volt kénytelen mondani semmit a védőnőnek. Én pedig sohasem feleltem erre a kérdésre.

Isten Igéjét - Isten gyógyszerét építsd be szellemedbe. Egy feleség tudhat főzni. Le tud ülni egy üres asztalhoz és elmagyarázni férjének mindent egy ízletes ételről, minden hozzávalóval és azt, hogyan kell elkészíteni. Csak az viszont, hogy a feleség mindezt tudja, nem tölti meg a férje gyomrát. Csak ez a tudás nem tölti meg saját gyomrát sem. Meg kell főznöd azt az ételt, amit el tudsz készíteni, aztán meg kell enned. Még ha megfőzted és az asztalra is tetted azt az ételt, csak ha beszélsz róla, abból semmi hasznod sem lesz. így van ez a Bibliával is. A kezünkben tarthatjuk és beszélhetünk róla.
Megtárgyaljuk az Igét. Idézzük is. Valóban nem jut belénk. Nem jut le szellemünkbe úgy, ahogy kellene. Ezért nem működik számunkra.

Egyre tápláld a hitedet, hogy megtartsd erősnek. Állandóan táplálkozz a hit soraiból. Gyakran mondom az embereknek, hogy csak az, mert egyszer ettem őzgerincet, nem jelenti azt, hogy elmondhatom: „Tudom, milyen az íze. Egyszer ettem egyet, tehát sohasem fogok még egyet kérni." Nem mindig fogok rendelni, ha lehetőségem lesz rá. Az állandó táplálkozás és a test gyakorlása tart minket erősen. A szellem állandó táplálása tartja azt erősen.

Átvettem valamit P.C. Nelsontól sok-sok évvel ezelőtt. Ő azt mondta: Állandóan táplálkozz a hit és a gyógyulás vonalán. Állandóan ezen a vonalon táplálkozom. Nos, valaki azt mondhatja: „Én csak el fogom hinni, hogy működni fog. Működött Kenneth Haginnek, tehát nekem is működni fog."
Ha viszont az emberek nem teszik ugyanazt, amit én tettem, akkor nem fog működni nekik. Mivel hitüket nem táplálják. Jézus mondta: „Legyen neked a te hited szerint."
Ahogy Nelson papa mondta: „Eljön majd az idő, amikor hitre lesz szükségetek, vagy önmagatoknak vagy valamely más családtagotok számára. Ha pedig nem tartottátok erősen hiteteket, veszteség ér majd benneteket."
Építsd be Isten Igéjét - Isten gyógyszerét -szellemedbe.