2014. február 18., kedd

Derek Prince - Szellemi fegyverek: a vér, az Ige és a bizonyságtételünk 9.

Most az 5. számú megvallás következik:

Jézus vére megszentelt, szentté tett engem, elválasztott engem Istennek.

Szeretnék még egy lépést tenni ezután a hívők testével kapcsolatos mondanivaló terén. Gyakorlatban megtanultam, hogy akkor kezd ez az igazság igazán működni, amikor a fizikai test területére átvisszük. Ez a leghatalmasabb megvallás, amit felfedeztem, ahogy a Sátánnal és a gonosz szellemekkel foglalkoztam és gyakorlatban tapasztaltam és láttam, hogy hogyan működik. Nézzük meg először, hogy mit mond az Ige a hívő testéről az l. Korinthus 6:19-20-ban:

Avagy nem tudjátok-é, hogy a ti testetek a bennetek lakozó Szentlélek temploma, amelyet Istentől nyertetek, és nem a magatokéi vagytok? Mert áron vétettetek meg, dicsőítsétek azért az Istent a ti testetekben és szellemetekben, amelyek az Istenéi.

Áron vétettetek meg - ez a megváltás témájához visz bennünket - váltattatok ki az ördög kezéből. Milyen áron? Jézus vére által. Csak a szellemünk váltatott meg? Nem, a szellemünk és a testünk is. Mind a kettő Istené, mert Jézus teljes váltságot fizetett a vérével. Azt mondja, hogy dicsőítsük Istent a szellemünkben és testünkben, mert mind a kettő Istené, mind a kettő meg lett váltva az ördög kezéből, Jézus vére által. Sem a szellemem, sem a testem, sem a lelkem nincs a Sátán uralma alatt. Bár nem feltámadott testem van, halandó testem van, de ez a halandó test minden sejtjével, szövetével, minden részével Isten tulajdona, és nem az ördögé. Ha az ördög belép erre a területre, akkor ő határsértő és ha tudom, hogy milyen jogaim vannak Jézusban, akkor azt mondom: "Határsértő menj innen, mert az én testem nem az ördögé, hanem Jézusé!"

Jézusnak különleges célja van a testemmel, az, hogy személyes lakóhelye legyen Isten harmadik személyének, a Szentléleknek. Azért szent a testem, mert kijelölt lakóhelye a Szentléleknek. Isten nem kézzel csinált templomokban lakik, baptista templomban sem, episzkopálisban sem, katolikusban sem, presbiteriánusban sem, zsinagógában sem. Egyik sem Isten lakóhelye. Isten nem kézzel csinált templomban lakik, hanem isteni munka által készült templomban, isteni célokat szolgáló templomban és ez a templom a hívő teste, amelyet megváltott Jézus vére. Az 1 Korinthus 6:13-ban Pál azt mondja a vers második részében, hogy:

...a test azonban nem a paráznaságnak rendeltetett...

Nem tisztátalan, erkölcstelen célokra rendeltetett a test. Előzőleg az ételről és a hasról beszél Pál. Tehát sem a paráznaságnak, sem falánkságnak nem teremtetett a test.

Olvastam ezelőtt egy könyvet, ami azt mondja, hogy az igaz a lélek megelégedéséig eszik. Az igaz nem eszi túl magát, ez a megigazulás jele. Miért? Mert a testem az Úr temploma. Nem lehet megszentségteleníteni sem falánksággal, sem részegséggel, sem erkölcstelenséggel. A test az Úrért van és az Úr a testért. Mikor testemet az Úrnak adom, akkor az Úrnak jogai lesznek a testemmel kapcsolatban. Ha van egy tulajdonom, akkor azért felelősséggel tartozom. Ha bérlőként élek valahol, akkor a házigazda felelős a házért. Ha Jézusnak csak annyit engedtek, hogy bizonyos időleges joga legyen a testetekben, akkor nem az Ő felelőssége lesz, hogy fenntartsa. De ha az Övé teljesen a testetek, akkor teljesen az Ő felelőssége lesz az azzal való törődés, és Ő kívánja ezt a kapcsolatot. A test az Úr számára van és az Úr a testért. Az én testem a Szentlélek temploma.

Tapasztalatból úgy láttam, hogy ez a megvallás egy dinamit. Az emberek jönnek szabadító-szolgálat után és azt mondják: Prince testvér, honnan tudom, hogy valóban szabad vagyok? Azt mondom: Kezdj el tanúságot tenni a vérről és ez nem fog menni, csak hogyha a Szentlélek jelen van - majd megmutatom, hogy miért. Amikor a Szentlélek jelen van erővel egy összejövetelen és az emberek elkezdenek megvallást tenni a vérről, akkor azt mondom, hogy bármi, ami ellene áll a vérnek, az ördög. Folytasd addig, amíg nincs semmi benned, ami ellenáll és akkor biztos lehetsz benne, hogy tiszta vagy. Legyőzzük őt a Bárány vére által és a mi bizonyságtételünk beszéde által. Ez az Ige bebizonyosodott számomra gyakorlatban. Amikor testünkre alkalmaztuk a bizonyságtételt, elkezdtek a testünkben változások történni. Néhány ember vallása annyira szellemi, hogy már teljesen a másvilágra való, és itt és most semmi eredményt nem hoz.