2011. október 10., hétfő

Megvallások

91. Zsoltár alapján:


  1. A Felségesnek rejtekében lakozom, a Mindenhatónak árnyékában nyugszom.
  2. Azt mondom az Úrnak: Az Úr az én oltalmam, váram, Istenem Ő benne bízom.
  3. Mert Ő szabadít meg engem a madarásznak tőréből, a veszedelmes dögvésztől.
  4. Tollaival fedez be engem, és szárnyai alatt lesz oltalmam; pajzsom és páncélom az Ő hűsége.
  5. Nem félek az éjszakai ijesztéstől, a repülő nyíltól nappal.
  6. A dögvésztől, a mely a homályban jár; a döghaláltól, a mely délben pusztít.
  7. Elesnek mellőlem ezren, és jobb kezem felől tízezren, és hozzám nem is közelít.
  8. Bizony szememmel nézem és meglátom a gonoszoknak megbüntetését!
  9. Mert azt mondtam: Az Úr az én oltalmam; a Felségest választottam hajlékommá:
  10. Nem illet engem a veszedelem, és csapás nem közelget a sátoromhoz;
  11. Mert az Ő angyalainak parancsolt felőlem, hogy őrizzenek engem minden utamban.
  12. Kézen hordoznak engem, hogy meg ne üssem lábamat a kőbe.
  13. Oroszlánon és áspiskígyón járok, megtapodom az oroszlánkölyköt és a sárkányt.
  14. Mivelhogy ragaszkodom Hozzá, megszabadít engem, felmagasztal engem, mert ismerem az Ő nevét!
  15. Segítségül hívom Őt, ezért meghallgat engem; velem van háborúságban: megment és megdicsőít engem.
  16. Hosszú élettel elégít meg engem, és megmutatja nekem az Ő szabadítását.