2011. október 30., vasárnap

Megvallások - Anyagi szükségek esetén (Capps)

  • Galata 3, 13; 5 Mózes 28: „Krisztus megváltott engem a törvény átkától. Krisztus megváltott a szegénységtől, Krisztus megváltott a betegségből, Krisztus megváltott a szellemi haláltól.”
  • 2 Korinthus 8, 9; János 10, 10; 5, 24: „Szegénységem helyére gazdagságot adott nekem, betegségem helyére egészséget, a halál helyére pedig örök életet.”
  • Zsoltárok 119, 25: „Az Úr megelevenít engem az ő beszéde szerint.”
  • Zsoltárok 37, 4: „Gyönyörködöm az Úrban, Ő pedig megadja a szívem kívánságát.”
  • Lukács 6, 38: „Adtam és nekem is jó mértékkel, adnak a keblembe, megnyomottan, összerázottan, túlcsordulóan.”
  • 2 Korinthus 9, 6-8: „Mert, amilyen mértékkel én mérek, olyan mértékkel mérnek nekem. Bőségesen vetek, ezért bőségesen aratok. Örömmel adok, és az én Istenem minden kegyelmét felém, árasztja, nekem pedig mindenben teljes elégségem van és minden jó cselekedetre bővölködöm.”
  • Filippi 4: 19: „Semmiben nem látok hiányt, mert az én Istenem, betölti minden szükségemet az Ő gazdagsága szerint dicsőségben a Krisztus Jézus által.”
  • „Az Úr az én pásztorom, és én nem szűkölködöm, mert Jézus szegénnyé lett, hogy én az Ő szegénységén keresztül bővöködhessek.”
  • Zsoltárok 23, 1; 2 Korinthus 8, 9; János 10, 10: „Mert Ő azért jött, hogy nekem életem legyen, méghozzá még bőségesebben.”
  • Róma 5, 17: „Én, aki vettem az igazságosság ajándékát, királyként uralkodom ebben az életben Jézus Krisztus által.”
  • Zsoltárok 35, 27; Galata 3, 14: „Az Úr gyönyörködik szolgájának bőségében, és Ábrahám áldásai az enyémek.”