2011. október 26., szerda

Megvallások - Aggály és félelem ellen (Capps)

  • 1 Korinthus 2, 27; Róma 12, 21: „Krisztus testének tagja vagyok, és a sátánnak nincs hatalma fölöttem. A gonoszt jóval győzöm le.”
  • 1 János 4, 4: „Istentől vagyok, ezért legyőztem a sátánt. Mert nagyobb az, aki bennem van, mint aki e világban van.”
  • Zsoltárok 23; Ésaiás 54, 14: „Nem félek a gonosztól, mert Te velem vagy; a Te igéd és a te szellemed vígasztalnak.” Távol van tőlem az elnyomás, és a félelem nem közelít hozzám.”
  • Ésaiás 54, 17; Zsoltárok 1, 3: „Egyetlen ellenem készült fegyver sem lesz jó szerencsés, mert az én igazságom az Úrtól van. Én viszont mindenben sikeres leszek, mert olyan vagyok, mint egy fa, amelyet folyóvíz mellé ültettek.”
  • Galata 1, 4: „Megszabadultam e jelenvaló világ gonoszságaitól, mert ez az Isten akarata…”
  • Zsoltárok 91, 10-11; Példabeszédek 12, 27: „Semmi gonosz nem történik velem, és semmilyen csapás nem közelít a lakóhelyemhez. Mert az Angyalaidnak megbízást adtál, hogy őrködjenek felettem, és megőrizzenek minden utamban, és az ösvényemen élet van, és nem halál.”
  • Jakab 1, 22: „Isten Igéjének megcselekvője vagyok, és áldott vagyok cselekedeteimben. Boldog vagyok mindabban, amit teszek, mert Isten Igéjének a megcselekvője vagyok.”
  • Efézus 6, 16: „Fölveszem a hit pajzsát, és megoltok minden tüzes nyilat, amelyet a gonosz, ellenem, küld.”
  • Galata 3, 13; Róma 8, 11; 1 Mózes 1, 30; Máté 16, 19: „Krisztus megváltott engem a törvény átkából. Ezért megtiltom minden betegségnek, és minden fizikai problémának, hogy a testemhez érjen! Minden kórokozó baktériumnak és minden vírusnak, amely a testemhez ér, azonnal el kell pusztulnia Jézus nevében! Testemnek minden szerve és minden szövete abban a tökéletességben működik, amelyre Isten megteremtette, és megtiltok a testemben minden működési zavart, Jézus nevében!”
  • Róma 8, 37; Jelenések 12, 11: „Győztes vagyok, és győzelmemet a Bárány vére által, és bizonyságtételem beszéde által szerzem meg.”
  • Jakab 4, 7: „Az ördög elfut tőlem, mert ellene állok Jézus nevében.”
  • Zsoltárok 119, 89: „Isten Igéje örökre meg van alapozva a Menyben. Ezért itt én megerősítem Isten beszédét itt a földön.”
  • Ésaiás 54, 13: „Nagy a gyermekeim békessége, mert őket is az Úr tanítja.”