2016. augusztus 23., kedd

Zsoltárok Könyve 71:1-12.

1. Benned, Örökkévaló, van menedékem, ne hagyj megszégyenülnöm soha!
2. Igazságoddal ments meg és szabadíts meg engem, hajlítsd hozzám füledet és segíts meg!
3. Légy nekem menedék sziklájává, hogy bemehessek mindig: rendeld segítésemre, mert szirtem és váram vagy.
4. Istenem, szabadíts ki engem gonosznak kezéből, jogtalankodónak és erőszakoskodónak markából.
5. Mert te vagy reményem; az Úr, az Örökkévaló bizodalmam ifjúkoromtól fogva.
6. Te reád támaszkodtam születéstől fogva, anyám méhéből te vontál ki, rólad szól dicsérődalom mindig.
7. Mintegy csodája lettem sokaknak, de te vagy erős menedékem.
8. Teljék meg szájam dicséreteddel, egész nap dicsőségeddel.
9. Ne dobj el engem vénség idején; midőn fogytán van erőm, ne hagyj el engem.
10. Mert szóltak rólam ellenségeim, és lelkem meglesői tanácskoztak együtt,
11. mondván: Isten elhagyta őt, üldözzétek és fogjátok meg, mert nincs megmentő!
12. Isten, ne távozzál tőlem, Istenem, segítségemre siess.


IMIT fordítás. (Az IMIT Bibliát, 1898-1907 között jelentette meg az Izraelita Magyar Irodalmi Társulat. Zsidó rabbik által fordított Ószövetség magyarul.)