2014. szeptember 26., péntek

Reinhard Bonnke - A csapda 5.

KÖTELEZVÉNY

Nem ennek az alapítványnak kellett támogatnia engem. Istennek megvan a saját célvagyona. Ezt a vagyont nekem kell kezelnem. Isten valójában még gazdagabb forrást szánt nekem, mint ennek a hölgynek az alapítványa. Nálam volt az isteni kötelezvény - az Ő gazdagsága, ami kimeríthetetlen, amit az Ő jótállásai szavatolnak. EL SHADDAI. Mindenre elégséges, nem veri fogához a garast. Ezek a drága ígéretek jobban megáldottak engem, mint a világ összes aranya és gyémántja.

Valahogy úgy éreztem, mintha átmentem volna egy nagyon nehéz vizsgán, és előre léptem volna a Szent Szellem iskolájában. Megtanultam, hogy ameddig hirdetem az evangéliumot, tekintet nélkül arra, mennyibe kerül, az Úr gondoskodni fog a számlák kiegyenlítéséről. Aminek az elvégzését Isten elrendeli, azt fizeti is, és ha szükséges ehhez az eget és a földet is megmozgatja.

ADAKOZÁS KIRÁLYI MÓDON

Idéztem a Filippi 4:19-et: "Az én Istenem be fogja tölteni minden szükségeteket a: Ő gazdagsága szerint dicsőségesen a Krisztus Jézusban." A "szerint" kifejezés (a görög kata szóból) azt jelenti: "színvonalának megfelelően". Tehát az Ő gazdagságának a szintje szerint, nem a mi szegénységünk szerint. Ő megtölti az üres zsákunkat, de nem mén meg előtte az űrtartalmát. Ő úgy ad, mint egy király, "színig teltet". Nem úgy, ahogy egy szerény eszközökkel rendelkező egyén adna. Ne kérdezd: "Uram, tudnál nekem küldeni 100 ezer forintot? Szerintem annyival elboldogulnék. Remélem, nem haragszol ezért?!" Mondd meg Neki a szükségedet! Hadd gondoskodjon rólad! Az Ő zsebe nagy.

Az Ő vendégei nem száraz kenyérhéj mellé ülnek le; Ő a föld minden gyümölcsének a Termesztője. Ő nem lesz szegény attól, hogy ad. Ő mindig ad. A "kibeszélhetetlen ajándék", az Ő szerelmes Fia, jellemzi Isten nagylelkűségét. Az Ő adományai nagyságához illőek. Ő nem akarja, hogy a szolgái rosszul felszerelve, küszködve, mezítláb járjanak.
A látogatásom azon a gyémántfarmon valami mást is megtanított nekem: "Sose alkudj meg a pénz miatt!” Ne add el a lelkedet egy tál lencséért!

Később, amikor úgy éreztem, az Úr felszólít, hogy rendeljem meg az első nagy evangelizációs sátrat, ott álltam, és így szóltam: "Uram, én egy szegény misszionárius vagyok. Nézd, üres a zsebein!" Az Úr így felelt: "Ne azzal tervezz, ami a zsebedben van, hanem azzal, ami az Enyém." Belenéztem Isten zsebébe, és láttam, hogy tele van. Így szóltam: "Uram, ha megengeded, hogy azzal tervezzek, ami a Te zsebedben van, akkor úgy fogok tervezni, mint egy milliomos." Akkor szó szerint elkezdtem ezt tenni. Azt találtam, hogy Isten olyan gazdag, amilyennek mondja Magát, és olyan jó is. Övé legyen a dicsőség! Mialatt Isten tökéletes akaratát cselekszem, nem csak egy vekni kenyeret kérhetek Tőle, hanem egy egész sütödét is. Az Ő szolgáinak nem kell tülekedniük egy darab pástétomért, vagy verekedniük a morzsák fölött. Nézd meg Isten kirakatát; tele van süteménnyel.