2014. szeptember 3., szerda

John Bevere: Mit tesz Jézabel szelleme? 9.

Visszatérve az előírt talajhoz! Látjátok, nem felejtettem el. Szóval ott voltam én, megtérésem után, keresztény lányokkal randiztam, és szörnyű volt. Második randin már kitalálták, hogy én leszek a férjük. Egyikre különösen emlékszem – olyan volt, mintha egy hálót font volna a szívem köré. Sokkal szellemibb volt, mint én, és meg volt róla győződve, hogy én leszek a férje. Egyik hétvégén, amit a szüleimmel töltöttem, fel alá járkáltam depressziósan, és azon gondolkodtam, hogy ’El kell majd vennem ezt a lányt.’ És nagyon nehéz szívvel, de mondtam az Úrnak, hogy ’Hát Uram, tudod, hogy nagyon szeretlek, úgyhogy meg fogok tenni neked bármit, amit kérsz.’ És történik ilyen manapság is – valaki azt mondja két fiatalnak, hogy ’Az Úr megmutatta, hogy nektek össze kell házasodnotok!’ Tudjátok az ilyen fiatalok éretlenek, nem értik a Jézabel szelleme működését, azt tudják, hogy szeretik az Urat, ezért összeházasodnak, pár évvel később meg elválnak, mert nem Isten ötlete volt az egész. Ez boszorkányság! Úgyhogy Istenhez siránkoztam azért, hogy el kell vennem ezt a lányt, de az Úr csodálatos kegyelme által megnyitotta szemeimet azon a hétvégén, mert különben tuti, hogy elvettem volna. De Isten megmutatta, hogy ami velem történt az mennyire helytelen.

Aztán jött a harmadik keresztény lány, akit pedig én akartam elvenni, de az Úr megmutatta, hogy nem tőle van. Ekkor azt mondtam az Úrnak, hogy addig nem randizok, amíg elém nem hozza a feleségem. Abban az időszakban jártam a mérnöki szakra egy Virginiai egyetemen, és a következő másfél évem csodálatosan alakult. Rengeteget növekedett a kapcsolatom Istennel, így hogy kettesben voltunk. És aztán Isten bemutatta nekem ezt a gyönyörű nőt, aki itt ül elől. Ő volt a legvadabb csaj az egyetemen. És az Úr úgy alakította, hogy meghívtam egy bibliakörre, amit én vezettem. Éjfélkor, mikor hazakísértem a koleszba, ahol én is laktam, elkezdtem neki prédikálni az evangéliumot. Hajnalban 1.30-kor felrázott engem, és azt kérdezte: ’Hozzak Bibliát?’ én erre ’Miért?’, erre ő ’Azért hogy megtérjek!’ erre én ’De még nem fejeztem be a prédikálást!’ erre ő ’De én most rögtön meg akarom ezt csinálni!’ Szegény, annyira félt attól, hogy bármikor eljön az elragadtatás, engem elvisz, és ő meg itt marad.
Szóval a történet röviden, reggel 1,30-kor átadta az életét Jézusnak, 2.15-kor meg betöltötte a Szent Szellem. Egy hónapon belül tudtam, és tudtam, és tudtam, hogy ő lesz a feleségem. De ugyanakkor értetlenül mondtam az Úrnak, hogy ’Nekem pásztorlányt kellene elvennem, Atyám! Nekem elhívás van az életemen. Nem vehetem el ezt a vad, pogány lányt, aki csak most tért meg! Köszönöm Atyám, hogy megmentetted, na de Uram! Valaki olyat kéne adnod, aki erős!’ Isten gyakran el kell, hogy viselje a butaságainkat. Szóval a lényeg, hogy végül megházasodtunk, és egyértelműen Istentől volt a dolog. Ennek ellenére házasságunk első négy éve majdnem olyan rossz volt, mintha a pokol szállt volna le a földre. El kell, hogy mondjam, hogy én borzalmasan viselkedtem. Ő és maga a házasság szörnyű dolgokat hozott ki belőlem. És én is hoztam ki belőle olyan dolgokat, amik nem voltak túl szépek. ELŐÍRT TALAJ, TESTVÉREM!! Erről beszélek! Sokan hogyan reagálnak ilyenkor? „Na nekem ennyi elég volt, én leléptem! Keresek valakit, aki szeret engem. Nekem békés élet kell!” TE HAZUG! Ehelyett úgy döntök, hogy házasságban maradok, még ha nem is csíplek, hiszen szövetségben élek, és félem az Urat!! 

Tudjátok, négy év alatt Isten nagyon sok mindent kigyomlált belőlünk és most a feleségem a legjobb barátom! Ezen a földön senki sincs, aki közelebb állna hozzám, mint ő. Előbb beszélek meg vele dolgokat, mint mással. Nemcsak a szerelmesem és a feleségem, de a legjobb barátom is. És tudod mit? Isten is így szól: ’Tudom melyik gyülekezet lesz számodra az előírt talaj!’ Pontosan tudja, hogy melyik a legtökéletesebb gyülekezeti talaj a számodra, és oda is tesz téged! Elkezdesz oda járni, és először átéled a mézes heteket. A magocska szabad, látja a napsütést, aztán hirtelen elkezdi befedni a föld. Te meg ki vagy akadva, hogy hova tűnt a napsütés! Na és MOST jön a nyomás. És ez a nyomás rendkívül intenzívvé tud válni. De ha kitartasz a nyomás alatt, egy idő után elkezdesz rügyet fakasztani. De sajnos a legtöbb ember sosem jut túl a nyomás időszakán, hanem inkább továbbállnak zöldebbnek tűnő legelőkre.