2013. november 19., kedd

Kenneth E. Hagin - Amit hinni kell

Mert azt adtam elõtökbe fõképpen, amit én is úgy vettem, hogy a Krisztus meghalt a mi bûneinkért
az Írások szerint; és hogy eltemettetett; és hogy feltámadott a harmadik napon az Írások szerint.
– 1KORINTHUS 15,3. 4.

Nemrég olvastam a következõt az evangélium egy úgynevezett, amúgy eléggé ismert szolgálójáról. Interjút készítettek vele, amikor megérkezett a városba, egyik cikkével kapcsolatban. Abban a cikkben ugyanis kijelentette: „Kérdés, hogy Jézus feltámadt-e egyáltalán a halálból.” Valamint, hogy: „Semmi sem múlik azon, hogy Õ feltámadt-e vagy sem.” A világon minden ezen múlik! Ezen múlik, hogy van-e szellemi életed vagy szellemi halott vagy-e – mert ezáltal kapod meg az örök életet. Mert azáltal születsz újjá – hogy hiszed, hogy Jézus a Krisztus, az Istennek Fia, hogy Õ meghalt a te bûneidért az Írások szerint, és hogy feltámadt a halálból!

Megvallás: Én hiszem, hogy Jézus Krisztus az Istennek Fia. Hiszem, hogy Õ meghalt az én bûneimért az Írások szerint. Hiszem, hogy Õ feltámadt a halálból az én megigazulásomért, vagyis azért, hogy én igaz legyek Isten elõtt. Hiszem a szívemben, hogy én vagyok Isten igazsága. Igazzá lettem Isten elõtt, az által, amit Jézus tett.