2016. február 1., hétfő

Joyce Meyer - Köss megállapodást

Te pedig, fiam, Salamon, ismerd meg atyád Istenét (személyes ismereted legyen Róla, légy kapcsolatban vele, figyelj rá, tartsd becsben Őt) és szolgálj neki teljes szívvel és készséges lélekkel, mert megvizsgál az Úr minden szívet, és megismer minden szándékot és indulatot. Ha keresed (kutatsz utána, és ha szükséged van rá, mint éltetőre) megtalálhatod. 1 Krónika 28:9

Isten Igéje csodálatos tervet tár fel az életedre. Megmutatja, hogyan lát Isten téged, és hogy mit készített Ő számodra Jézus Krisztuson keresztül. Szavaid, gondolataid legyenek összhangban Isten Igéjével.

Mondd: „Minden, amire ráteszem kezem áldott. Fej vagyok és nem farok, feljebbvaló vagyok és nem alábbvaló. Áldott vagyok ki- és bejöttömben. Isten áldásai üldöznek engem és elérnek. Isten az én oldalamon áll. Áldott vagyok, hogy mások számára is áldás lehessek, akikkel találkozom a mai napon.”


Fordította: Diana En Arnoud Jan és Antal Orsolya