2016. január 5., kedd

Oral Roberts - A Szellemben való imádkozás erejének kiaknázása 19.

Emlékszem fiatalembereként volt egy álmom, ami nagyobb volt saját magamnál és annyira szörnyen lehetetlennek tűnt. Amikor éppen csak 29 és fél éves voltam, egyetemre jártam és egy kis enidi gyülekezetet pásztoroltam Oklahomában, az ÚR elkezdett foglalkozni velem a kézrátétellel és a betegek gyógyításával kapcsolatban. Azt mondta, hogy elérkezett az idő, hogy a gyógyítás erejét ennek a generációnak elhozza. Na, azt tudnod kell, hogy akkor 1947-ben, amikor először bekerültem a szolgálatba a gyógyítást nem értették úgy, mint ma. Senkiről nem tudtam, aki használta volna a kézrátételt vagy betegeket gyógyított volna, tehát ez olyan embereken múlott, mint én, akiknek ott volt Istennek a gyógyító elhívása az életükben, hogy utat törjünk Isten gyógyító erejének felfeledezéséről Amerikában és az egész földön. De minden akadály ellenére hittem, hogyha hallanám Krisztus hallható hangját, ahogy felnéztem Rá a szemeimmel (még Pál apostolnak is megadta a lehetőséget Isten, hogy megtegye), az segítene, hogy kimehessek és imádkozhassak emberek gyógyulásáért, ahogy megparancsolta azt nekem.

A szívem tűzben égett, hogy imádkozhassam a betegekért és nagyon sok intenzív órát töltöttem Istennel egyedül böjtölve, tanulmányozva a Bibliát és kiáltva Hozzá imában. Emlékszem egy bizonyos napra, amikor emlékeztettem az Urat: “A Jézus korában élő emberek látták Jézust természetes szemeikkel és beszélhettek vele szemtől szembe. Ha én is megtehetném ezt! Ha én is láthatnám Krisztust testben és érezhetném Őt és hallanám az ajkáról érkező szavakat, akkor tudom, hogy ki tudnék menni imádkozni a betegekért, ahogy a tanítványok tették!“ Tényleg ott küzdöttem az Úr előtt mégis úgy látszott, hogy nem tudtam áttörni, amikor váratlanul Isten szellemben szólt hozzám a következőket mondva: “Oral, meg van neked a Szent Szellem?” “ Igen meg” válaszoltam. Aztán megkérdezte a talán legfontosabb kérdést a számomra, amit valaha kérdezett és ez az a kérdés, amit azóta is próbálok megválaszolni “Tudod, hogy mivel rendelkezel?” Vállat vontam és azt válaszoltam, hogy nem tudom biztosan. Tovább folytatta: “Amikor a Szent Szellem lakozást vett benned, az ugyanaz, mint ha Én tettem volna azt testben. Gyakorlatban ez olyan, mintha 24 órában hét napon keresztül veled járnék. Minden, ami 2000 évvel ezelőtt a tanítványaimnak voltam az most neked Vagyok a Szellemem által!“ És barátom ezek a szavak győzelmet hoztak nekem!

Fordította: Nagy Andrea