2015. október 7., szerda

Megjelent! ERIC METAXAS - CSODÁK

"Amikor a könyv formátumán gondolkodtam, úgy éreztem, nagy része álljon magukból a csoda-történetekből, hiszen talán ezek a legjobb bizonyítékok a csodákra. Úgy döntöttem, általam személyesen ismert emberek történeteire korlátozom a könyvet. Ez nyilván behatárolja a szerepeltethető történetek hatókörét, ám rendelkezik azzal az előnnyel, hogy nem szükséges megkérdőjeleznem a történet elmondóinak jellemét és szavahihetőségét. Azt is alátámasztja, milyen rendkívül gyakran történnek meg ilyen esetek. Nem jártam be az egész ismert világot e beszámolókért, hanem csupán olyanokat kérdeztem meg, akiket elég jól ismerek ahhoz, hogy megbízzam abban, amit elmondanak.

A lehető legnagyobb gondossággal vizsgáltam felül ezeket a történeteket minden részletükben. Számomra létfontosságú volt a lehető legkonkrétabb részleteket kideríteni, és ami nem tűnt egyértelműen csodának, azt nem is foglaltam bele a könyvbe. Hallottam olyan történeteket, amelyek nagy valószínűséggel csodák voltak, de esetleg lehettek véletlen egybeesések. Ha a leghalványabb kétely is felmerült bennem arra nézve, hogy valami valóban csodás volt, az már kizárta a vizsgálódásból az adott történetet. Összességében azonban hihetetlen hatással volt rám, ahogy végighallgattam, amint ezek az emberek elmondták, hogyan avatkozott bele Isten közvetlenül az életükbe. Alázatra késztető, lelkesítő, és egyszerre megvilágosító és megdöbbentő, mert a gondolat, hogy a világmindenség Istene önmagát megalázva megérinti bármelyikünk életét, végül is messze felülmúlja a felfogási képességünket."

http://webshop.immanuel.hu/index.php?route=product%2Fproduct&product_id=719&search=csod%C3%A1k