2013. március 18., hétfő

Kenneth E. Hagin - A te uralmad


Mert ha egy embernek a törvényszegése, (bukása, vétsége) miatt  uralkodott  a  halál  az  egy  által, sokkal inkább királyként uralkodnak az életben az egy ember Jézus Krisztus (a Messiás, a Felkent) által  azok, akik  elfogadják  [Istennek] túláradó kegyelmét  (a  ki  nem  érdemelt  kegyeltséget) és  a
megigazultság  ingyenes  ajándékát, (akiket  igazként állít Önmaga elé). — RÓMA 5,17. (Amplified)

Abban az idõben, mikor Pál ezt írta, királyok uralkodtak bizonyos országok és birodalmak felett. Neked is uralkodnod kell a te felségterületed felett. Ez nem azt jelenti, hogy mások felett kell uralkodnod és hatalmat gyakorolnod, hanem a saját életed felett, amely a te hatalmi területed.
Neked kell uralkodnod és hatalmat gyakorolnod a körülmények,  a  szegénység,  a  betegségek  és  gyengeségek felett. Minden felett, ami akadályozni próbál. Neked kell uralkodni, mert neked van hatalmad! Miként lett ez? Az ember Jézus Krisztus által. Ne engedd meg az ördögnek, hogy hazugságaival kifosszon Isten neked szánt áldásaiból. Isten sohasem akarta azt, hogy  szegénységben  és nélkülözésben  élj.  Nem  akarta,  hogy  az  ördög  uralkodjon  és hatalmaskodjon a családod felett. Nyugodtan légy mérges az ördögre. Mondd azt neki: „Vedd le a kezedet a gyermekeimrõl. Itt nincs semmi jogod. Én uralkodom ezen a területen.” Ha mond valamit erre, idézd neki a Róma 5,17-et.


Megvallás: Én  uralkodom  az  én  hatalmi  területem  felett. Nekem  törvényes  hatalmam  van  erre. Én  királyként uralkodom  az  egy  J ézus  Krisztus  által. Az  ellenség  nem uralkodhat az én családom felett. Nem uralkodhat felettem!