2013. március 20., szerda

Kenneth E. Hagin - A Gyülekezet számára


És mindeneket vetett az Õ lábai alá, és Õt tette mindeneknek  fölötte  a  Gyülekezetnek  fejévé, mely az Õ Teste… — EFÉZUS 1,22. 23.

Milyen  nagy  szüksége  lenne  a  Gyülekezetnek  arra, hogy felébredjen és elkezdje méltányolni hatalmi helyét és kiváltságait, hogy felemelkedjen arra a helyre, amit Isten elvár  tõle,  és  legyen  tudatában  annak,  hogy  neki  kell
uralkodnia a levegõbeli hatalmasságok felett.
Milyen gyakran megesett, hogy a Gyülekezet kudarcot  vallott  a  hatalom  gyakorlásában;  valójában  elismerte vereségét és átadta magát a félelemnek. „… és Õt fejjé tette mindenek felett A GYÜLEKEZET SZÁMÁRA.” (ang. ford.)
A Gyülekezet számára! Az, hogy Jézus fej mindenek felett — az ördög, a démonok, a betegség, a szegénység és minden más felett, ami gonosz —, a Gyülekezet javát szolgálja!
Itt most álljunk meg tiszteletteljesen és gondolkodjunk el ezeken  a  hatalmas  igazságokon,  hogy  a  szívünk  fel  tudja fogni ezeknek a jelentõségét. Ha így viszonyulunk ehhez, az Igazság Szelleme felemel minket arra a helyre, ahol megérthetjük, hogy mi Isten Igéjének teljes jelentése, amikor azt  mondja:  Isten  tette  Krisztust  fejjé  mindenek  felett, a Gyülekezet javára. Ez azért történt, hogy a Gyülekezet,  a  Gyülekezet  fején  keresztül  hatalmat  gyakoroljon  mindenek felett.


Megvallás: Jézus  az  én  fejem. Jézus  az  Úr  mindenek felett. Jézus  hatalmat  adott  nekem  az  ellenség  minden serege  felett. Nagyobb  Jézus, aki  bennem  van, mint  az, aki a világban van. Több, mint gyõztes vagyok Õáltala, aki szeretett engem és Önmagát adta értem.