2013. március 6., szerda

Kenneth E. Hagin - A hatalom közelében


És  fölkelték  Õt,  és  mondának  néki: Mester, nem törõdsz  vele, hogy elveszünk? És  felkelvén  megdorgálá  a  szelet, és  monda  a  tengernek: Hallgass, némulj el! És elállt a szél, és lett nagy csendesség.
— MÁRK 4,38. 39.

Tornádó tört ki egy tavaszi napon Texasban. A legtöbb ember lement a viharpincéjébe, nekünk azonban nem volt. Különben sem tudtam volna elhagyni az ágyat, majdnem teljesen béna voltam. Nagy félelem fogott el. Ha a tornádó
lesújt, akkor az én sarki szobámat éri elõször, mert abból az irányból jött a szél. A ház meg beomlik pont ott, ahol én vagyok! Elkeseredésemben, és anélkül, hogy arra gondoltam volna, hogy megtehetem-e vagy sem, azt mondtam: „Drága
Uram, én a Te gyermeked vagyok. Amikor a tanítványaid már  majdnem  elsüllyedtek,  felébresztettek  Téged  és  azt mondták:  ‘Nem törõdsz  vele,  hogy  elveszünk?’  Te  pedig igenis  törõdtél  velük.  Felkeltél  és  megdorgáltad  a  szelet.
Én tudom, hogy Te nem akarod, hogy elvesszek, de én nem tudok innen kikelni. Itt vagyok ezen az ágyon, ez a fal meg mindjárt rám omlik. Ezért én most megdorgálom ezt a vihart Jézus nevében!” Egy szempillantás alatt elállt a vihar.
Lecsendesedett.  Én  meg  örvendeztem.  Akkor  még  nem ismertem  ezt  a  hatalmas  igazságot  a hívõ  hatalmáról.
Véletlenül  rábukkantam,  és  alkalmaztam,  anélkül,  hogy igazán  tudtam  volna,  mit  is  teszek.  Isten  azonban  azt akarja,  hogy  kinyilatkoztatást  kapjunk  az  Õ  Igéjének  az igazságáról, hogy megértsük, mi az, ami hozzánk tartozik, és azt használjuk is az életünkben.


Megvallás: Én megkapom a kinyilatkoztatást Isten Igéjének  igazságáról.  Megértem,  hogy  mi  az,  ami  hozzám tartozik és használom is.