2013. március 24., vasárnap

Kenneth E. Hagin - Megfosztva


Lefegyverezvén  a  fejedelemségeket  és  a  hatalmasságokat, azokat  nyilvánosan  megszégyenítette és mutogatta, gyõzelmet aratván felettük a keresztfa által. — KOLOSSÉ 2,15.
És  az  ellenséges  fejedelmeket  és  hatalmasságokat  lerázta  magáról, és  bátran  közszemlére tette õket, mint az Õ gyõzelmének tárgyait…
— Kolossé 2,15. (Weymouth)

A  Biblia  itt  azt  tanítja  nekünk,  hogy  Jézus  semmivé tette a sátánt és diadalmaskodott felette. Egy másik fordítás szerint:  kifosztotta  õt.  Mitõl fosztotta  meg  a  sátánt?  Az ember  feletti  hatalmától.  Amikor  Jézus  semmivé  tette  a sátánt és megfosztotta hatalmától, te voltál az Krisztusban, aki  elvégezte  ezt  a  munkát.  Krisztus  téged  képviselt, helyetted  cselekedte  ezt  meg.  Érted  tette  meg.  Amit Krisztus tett meg, a te javadra lett írva. Helyettesítõdként
cselekedett.  (Õ  helyetted  tette  meg,  Isten  pedig  neked tulajdonította, úgy, mintha te magad tetted volna meg!)
Nem,  mi  nem  azzal  dicsekszünk,  hogy  mik  vagyunk a hústest szerint. (Test szerint nem sokra visszük.) Arról beszélünk,  hogy  ki  vagy  te  a  Krisztusban.  Mondhatod: Krisztusban  legyõztem  a  sátánt.  Megfosztottam  a  hatalmától.
És amikor  Jézus feltámadt a halálból, én is feltámadtam Õvele.


Megvallás:  Krisztus  Jézus  kielégítette  az  igazságosság velem  szembeni  követelményeit.  Õ  fizette  ki  a  bûnért járó büntetést helyettem. Megfosztotta a sötétség seregeit felettem való hatalmuktól. A sátánnak ezért nincs hatalma felettem!