2013. március 13., szerda

Kenneth E. Hagin - Démonokat űznek


Azokat  pedig, akik  hisznek, ilyen  jelek  követik: az én nevemben démonokat ûznek…
— MÁRK 16,17.

Jézus azt mondta, hogy ez lesz a legelsõ jel, ami követni fog minden egyes hívõt: „… Az én nevemben démonokat ûznek…”
Jézus  nem  feltétlenül  a  megszállt  emberekbõl  való démonûzésrõl beszélt itt. Egyszerûen csak azt mondta, hogy az  Õ nevében  a  hívõknek  hatalmuk  lesz  az  ördög  felett. Meg fogják törni az ördög erejét saját életük és szeretteik élete  felett.  Meg  fognak  szabadulni  az  ellenségtõl,  mert hatalmat fognak gyakorolni felette.
Figyeljük meg újra, Jézus egy szót sem szólt arról, hogy imádkozzunk  Istenhez  vagy  Jézushoz,  hogy  tegyenek valamit az ördöggel. Jézus azt mondta, ezt a hívõk teszik meg.
A  hívõk  fognak  démonokat  ûzni.  A  hívõk  fognak  új nyelveken szólni. A hívõk fogják kezeiket a betegekre vetni, és azok meggyógyulnak. Azért ne imádkozz, hogy Isten tegye a kezét a betegekre, te magad tedd ezt. Azért se imádkozz, hogy Isten ûzze ki a démont, te magad tedd meg!


Megvallás:  Én  hívõ  vagyok,  és  jelek  követnek  engem. Jézus nevében démonokat ûzök. Én tartom távol õket az utamtól.  Megtöröm  az  ördög  erejét  az  életem  felett. Megtöröm  az  ördög  erejét  szeretteim  élete  felett.  Én  az
ellenségtõl  szabadon  járok,  mert  hatalmat  gyakorlok felette.