2013. január 15., kedd

Kenneth E. Hagin - Üdvösség


Mivelhogy  ragaszkodik  hozzám…  megmutatom néki az én üdvösségemet.
— ZSOLTÁROK 91,14. 16.

Bár dr. C. I. Scofieldnek nem minden megjegyzésével értek  egyet,  magyarázatos  Bibliájában,  a  Róma 1,16-ot követõ, az „üdvösség” szóra vonatkozó lábjegyzete kiváló.
Dr. Scofield, a görög és héber nyelv tudósa állapítja meg a következõket:  az  üdvösségre  használt  görög  és  héber szavak jelentése magába foglalja a szabadítás, a biztonság, a megõrzés, a gyógyulás és az épség (egészség) fogalmát.
El  Shaddai  megígérte,  hogy  megmutatja  nekünk  a szabadítást, a biztonságot, a megõrzést, a gyógyulást és az egészséget. Mert megígérte, hogy megmutatja nekünk az Õ üdvösségét!


Megvallás: Mivel  ragaszkodom  Istenhez,  aki  több  mint elegendõ,  megmutatta  nekem  az  Õ  üdvösségét.  Megismertette velem Jézus Krisztus Evangéliumát, amely Isten ereje  az  üdvösségre.  (Róm. 1,16)  Ez  az  evangélium  Isten ereje az én üdvösségemre. Isten ereje az én biztonságomra. Isten  ereje  az  én  megtartásomra.  Isten  ereje  az  én  gyógyulásomra. Isten ereje az én egészséges életemre. És több, mint elegendõ!