2013. január 10., csütörtök

Kenneth E. Hagin - Õ a kiút


Mivelhogy  ragaszkodik  hozzám…  vele  vagyok háborúságában, megmentem…
— ZSOLTÁROK 91,14–15.

Isten  nem  mondta,  hogy  nem  lesznek  nehézségeid. Sokkal inkább utal arra, hogy nehézségeid lesznek amiatt, mert keresztény vagy! A világ üldöz majd téged, a szájára vesz, gonoszul fog beszélni rólad. Az ellenség felsorakozott ellened. E világ istene lépten-nyomon nyomást gyakorol rád. (2Kor. 4,4)
Akad, aki azt hiszi, hogy Isten gyakorol ránk nyomást, de ez nem így van. Jézus az Õ munkáit és az ördög munkáit így állította szembe: „A tolvaj nem egyébért jön, hanem hogy lopjon és öljön és pusztítson; én azért jöttem, hogy életük legyen, és bõvölködjenek.” ( J án. 10,10) Isten nem tolvaj. Az ördög az, aki lop, öl és pusztít — nem Isten.

Isten azt mondja az Õ Igéjében: „Sok baja van az igaznak, de valamennyibõl kimenti az Úr.” (Zsolt. 34,19) A baj itt a nehézségeket és a megpróbáltatásokat jelenti. És ezek a te üldöztetéseid. De mit ígért meg az Úr, hogy mennyibõl ment ki téged: a felébõl? Nem! Valamennyibõl! És az Úr nem csupán azt ígérte meg, hogy veled lesz háborúságodban és ott áll majd melletted. Õ azért van ott, hogy megszabadítson téged a háborúságból. És Õ több, mint elegendõ!


Megvallás: Én ragaszkodom Istenhez: ezért, nem számít, hogy milyen nehézség vagy megpróbáltatás jön, én tudom, hogy  El  Shaddai  velem  van  és  megszabadít  engem. Õ pedig több, mint elegendõ!