2016. november 14., hétfő

Zsoltárok Könyve 119:11-20.

11. Szívembe rejtettem szavadat, azért, hogy ne vétkezzem ellened.
12. Áldva légy, Örökkévaló, taníts engem törvényeidre!
13. Ajkaimmal beszélem el mind a szájad ítéleteit.
14. Bizonyságaid útján örvendtem mint mindenféle vagyon fölött.
15. Rendeleteiden hadd elmélkedem, és hadd tekintsem ösvényeidet.
16. Törvényeidben gyönyörködöm, nem felejtem el igédet.
17. Végezz jót szolgádon, hadd éljek és őrizzem meg igédet.
18. Nyisd meg szemeimet, hogy láthassak csodás dolgokat tanodból!
19. Jövevény vagyok a földön; ne rejtsd el tőlem parancsaidat!
20. Megtörődik a lelkem, vágyakozva ítéleteid után minden időben.

IMIT fordítás. (Az IMIT Bibliát, 1898-1907 között jelentette meg az Izraelita Magyar Irodalmi Társulat. Zsidó rabbik által fordított Ószövetség magyarul.)