2013. április 24., szerda

Kenneth E. Hagin - Ő tartja az Ő Szavát


Mert amint leszáll az esõ és a hó az égbõl, és oda vissza  nem  tér, hanem  megöntözi  a  földet, és termõvé, gyümölcsözõvé teszi azt, és magot ád a
magvetõnek és kenyeret az éhezõnek: Így lesz az én Igém, amely számból kimegy, nem tér hozzám üresen, hanem  megcselekszi, amit  akarok, és
áldott lesz ott, ahová küldöttem.
— ÉSAIÁS 55,10. 11.

Az Ésaiás 55,11 egy olyan igevers, amit állandóan használnod  kellene  az  imáidban.  Ez  az  imaélet  gerince.  Az Istentõl kiment egyetlen Ige sem térhet vissza hozzá üresen. Isten azt mondta: „… gondom van az én Igémre, hogy be-
teljesítsem azt.” ( Jer. 1,12) A King  James-Biblia széljegyzete szerint: „Ügyelek arra, hogy az én szavamat végrehajtsam.” Isten  be  fogja  teljesíteni  az  Õ  Igéjét,  ha  te  rendületlenül kitartasz mellette!
Imáimra  akkor  jöttek  a  leghatalmasabb  válaszok, amikor Isten elé vittem az Õ Igéjét, és emlékeztettem Õt arra,  hogy  mit  mondott.  Dicsõség  Istennek,  Õ  megtartja a Szavát.


Megvallás: Isten  Igéje  nem  tér  hozzá  üresen,  hanem megcselekszi,  amit  Õ akar,  és  beteljesedik  ott,  ahová Õ küldte. Én Isten elé viszem az Õ Igéjét imában. Isten pedig beteljesíti azt, megtartja az Õ Igéjét. És én élvezem ennek áldásait.