2013. április 12., péntek

Kenneth E. Hagin - Az alap


Igyekezz, hogy  Isten  elõtt  becsületesen  megállj, mint  oly  munkás, aki szégyent  nem  vall, aki helyesen hasogatja az igazságnak beszédét.
— 2TIMÓTHEUS 2,15.

Valaki, aki elolvassa, hogyan vettem hatalmat a bátyámat megkötözõ szellemek felett, esetleg azt mondja: „Azt  hiszem,  ezt  én  is  kipróbálom.”  De  nem  fog  mûködni,  ha csak próbálkozol vele. Én nemcsak próbálkoztam — én meg is tettem! Csak azért mert valaki látja, hogy a közlekedési rendõr hogyan gyakorolja a hatalmát, nem teheti azt, hogy kifut az autók elé mondván: „Azt hiszem, én is kipróbálom ezt.” Senki sem fog neki engedelmeskedni. De ha felvenné az egyenruhát, és sípot tenne a szájába, az emberek megállnának neki. Elismernék a rendõrre ruházott hatalmat.
Sokszor,  amikor  a  hívõk  hallják,  hogy  más  hogyan gyakorolta  a  hatalmát,  azt  gondolják:  „Én  is  megpróbálom, hiszen hallottam, õ is ezt tette. Ha neki sikerült, nekem is fog.” A sátán azonban tudja, hogy nincsenek meggyõzõdve a hatalmukról. Amikor megpróbálnak Isten Igéje alapján cselekedni anélkül,  hogy  valóban  beépítették  volna  az  Igét  a  szellemükbe, az ördög le fogja gyõzni õket, mivel ez az erõs alap nincs  beépítve  az  életükbe.  Ha  azonban megalapoztad  már magadban Isten Igéjét, és Isten Igéjének alapján cselekszel is,
te fogod legyõzni az ördögöt minden egyes mérkõzésben!


Megvallás:  Én  tanulok,  hogy  Isten  elõtt  becsületesen megállhassak.  Beépítem  Isten  Igéjének  igazságait  az életembe és a szellemembe. Isten Igéje meggyõzött engem a hatalmamról. Engem nem lehet legyõzni. És az ördög
tudja ezt!