2013. február 25., hétfő

Kenneth E. Hagin - A Szeretõ


Mert maga az Atya szeret titeket, mivelhogy ti szerettetek  engem, és elhittétek,  hogy  én  az Istentõl jöttem ki. — JÁNOS 16,27.

Semmi  sem  adhat  nagyobb  erõt  és  vigasztalást,  mint az a tény, hogy maga az Atya ismer téged, szeret téged, és vágyik megáldani téged!
Valójában a  J ános 17,23. azt mondja, hogy Isten szeretett minket, amiként  Jézust szerette. Milyen döbbenetes gondolat! Mégis igaz! Jézus mondta ezt!
Az  Atya Isten  a  te  Atyád!  Õ  gondoskodik  rólad.  A személyedben érdekled õt — nem csak mint csoport vagy a hívõk Teste, vagy mint gyülekezet.
Istent  érdekli  minden  egyes  gyermeke;  és  Õ  mindegyikünket ugyanazzal a szeretettel szeret. Ismerkedj meg Atyáddal  az  Igéjén  keresztül.  Az  Õ  Igéjébõl  fogod  megismerni a mennyei Atyádat, az Õ szeretetét, az Õ természetét, azt, hogy Õ hogyan gondoskodik rólad, mennyire szeret téged.
Õ mindaz, amit az Ige mond róla. És megteszi mindazt, amit az Ige mond, hogy meg fog tenni!


Megvallás: Én  szeretem  Jézust  és  hiszem,  hogy  Õ  az Istentõl  jött  ki.  Ezért  maga  az  Atya  szeret  engem.  Isten ismer engem. Õ gondoskodik rólam. Õ vágyik arra, hogy megáldjon  engem.  Õt  érdekli  az  én  jólétem.  Én  megismerkedem Vele az Igén keresztül. Isten mindaz, amit az Ige  mond  róla.  Õ  mindazt  megteszi,  amit  az  Ige  mond, hogy meg fog tenni.