2013. február 7., csütörtök

Kenneth E. Hagin - Hogy mi fiak lehessünk


Mikor pedig eljött az idõnek teljessége, kibocsátotta  Isten  az  Õ  Fiát,  aki  asszonytól  lett,  aki törvény  alatt  lett,  hogy  a  törvény  alatt  levõket megváltsa, hogy elnyerhessük a fiúságot. — GALATA 4,4–5.

A  megtestesülés  célja  az  volt,  hogy  az  ember  jogot kaphasson arra, hogy Isten gyermekévé legyen. ( Ján. 1,12)
Az  ember  egyedül  úgy  válhat  Isten  gyermekévé,  ha megkapja Isten természetét; ezért Krisztus eljött, hogy az ember megkaphassa az örök életet.
( Ján. 10,10. 1 J án. 5,11. 12.)
Az ember pedig csak azután kaphatta meg az örök életet, miután törvényesen meg lett szabadítva a sátán hatalmából. (Kol. 1,13. 14.)


Megvallás: Isten  elküldte  az  Õ  Fiát,  hogy  megváltson minket,  hogy  mi  Isten  fiaivá  lehessünk.  Én  befogadtam Krisztust;  ezért  nekem  életem  van.  Én  Istennek  a  fia vagyok.  Mivel  pedig  a  fia  vagyok,  Isten  elküldte  az  Õ
Fiának a Szellemét az én szívembe, aki ezt kiáltja: „Abba, Atya.” Én nem vagyok többé szolga, hanem fiú. Istennek örököse vagyok a Krisztus által.