2014. január 8., szerda

Derek Prince - Hogyan semmisíti meg Krisztus a sátán munkáját? 9.

Nézzünk meg másik két igerészt. Minél messzebbre megyünk a szabadulásba, annál jobban látjuk, hogy nemcsak nekünk nem szabad félnünk a démonoktól, hanem az érem másik oldala az, hogy a démonoknak kell félniük tőlünk. Higgyétek el, hogy a démonok félnek, bár megpróbálják ezt eltitkolni. Az egyik fő fegyverük a hitetés. Nagyon-nagyon sokszor találkoztam démonnal, amelyik üvöltött, tajtékzott, mint egy oroszlán, és rám zúdított káromkodásokat, és amikor Krisztus hatalma ellene volt szegezve, akkor elkezdett vergődni, és zokogni, mint egy kis rossz gyerek. De megpróbálta a hitetést alkalmazni, amíg csak tudta.

Máté 10,1: És előszólítván tanítványait, hatalmat ada néki a tisztátalan szellemek fölött, hogy kiűzzék azokat, és gyógyítsanak minden betegséget, minden erőtlenséget.

Hatalmunk van a tisztátalan szellemek fölött, hogy kiűzzük őket. Az angolban az szerepel, hogy "mindenfajta betegség, erőtlenség". Azt mondja, hogy minden betegséget és minden erőtlenséget űzzenek ki. Tehát pontosan ezek fölötti hatalmat kaptunk Krisztusban. Lukács 10-ben Jézus kiküldte a 70 tanítványt, akiknek előtte kellett járniuk, készíteni az utat, egy idő után visszajönnek egy hatalmas felfedezéssel, ami nagyon felizgatta, felbuzdította őket. Ezt a Lukács 10,17-19-ben találjuk.

(17) Visszatére pedig a hetven tanítvány örömmel, mondván: Uram, még a démonok is engednek nékünk a Te neved által!

Milyen izgalmas felfedezés! Mikor azt mondta a démonnak, hogy a "Te Nevedben", akkor engednie kellett. Amikor azt mondom, hogy a Jézus nevében menj ki, akkor kimegy.

Voltam egyszer egy találkozón, prédikáltam a szabadulásról, és a beszédnek a vége felé a templom hátsó részében egy nő felállt, elkezdett sikoltozni és gyalázni engem. Ez persze nem az asszony volt, hanem a démon. És nem mondom, hogy mindig ezt csinálnám, de felálltam és azt mondtam: "Sátán te engem kihívtál nyilvánosan, és ezért a Jézus Krisztus nevében parancsolom, hogy alázkodj meg nyilvánosan! Hajolj meg!" Körülbelül 3-4 perc múlva az asszony térdre esett, egyenesen ott. Tudjátok ki volt? Egy dékán felesége. S azt mondta nekem később, miután imádkoztunk érte a feleségemmel, hogy: "Tudod, én tudtam, hogy van bennem egy gonosz szellem, de ahányszor elmentem valakihez, mindig azt mondták, hogy te keresztény vagy, benned nem lehet gonosz szellem." De ő tudta, és ez a szellem a depresszió volt. És azt mondta: "Hazamentem és lefekvéskor este tudtam, hogy szabad vagyok. És Prince testvér, ha hiszed, ha nem, ez a szellem visszajött és leült a paplanra és azt mondta: Visszajövök. És azt mondtam: nem, te nem fogsz! és elment".

Ennyire valóságos a konfliktus: "Még a démonok is meghajolnak a TE Neved által.” Jézus akkor figyelmeztette a tanítványokat, hogy ne fuvalkodjanak fel. Jó a hatalom, de vigyázzatok, így bukott el a Sátán, hogy büszke és kevély lett.