2011. március 1., kedd

Kenneth Hagin: Megerősítve

…Az Úr az én életemnek erőssége: Kitől remegjek? ZSOLTÁROK 27,1.


…Aki hisz Őbenne, meg nem szégyenül. RÓMA 9,33.


A hit szava azt mondja: „Mindenre van erőm a Krisztusban.” Az Úr megerősít engem. Nem lehet legyőzni, nem szenvedhetek vereséget. Ha természetes erő jön ellenem, nem tud legyőzni, mert a világ minden természetes ereje sem elég, hogy legyőzze a Krisztust, Aki bennem lakik.
Nagyobb Ő, Aki bennem van, mint az, aki a világban van. Hatalmasan meg vagyok erősítve belülről. Megtanultam, hogyan fogjam munkára a Krisztust bennem, hogy értem munkálkodjék.

Bennem lakik Isten Szelleme, Istené, aki feltámasztotta Jézust a halálból! Isten bölcsessége, ereje és képessége van bennem. Megtanulom megengedni e bölcsességnek, hogy irányítsa az értelmemet. Megengedem Istennek, hogy Ő beszéljen az én ajkaimon keresztül. Én merem Isten gondolatait gondolni úgy, ahogy Ő elém tárja.
Ő az én életemnek erőssége, kitől féljek. Ő nagyobbá tett engem az ellenségnél. Isten képessé tett engem arra, hogy lábamat a gyengeség, a félelem és a tehetetlenség nyakára tegyem. Megállok és kijelentem: aki Őbenne hisz meg nem szégyenül. Ezért nem szégyenülhetek meg.

Megvallás: Készítsd el saját megvallásodat a mai Igékből és hitgondolatokból.