2011. március 6., vasárnap

Kenneth Hagin: A szeretet törvénye

Új parancsolatot adok néktek, hogy egymást szeressétek, amint én szerettelek titeket, úgy szeressétek ti is egymást. JÁNOS 13,34.

Isten családja szeretetcsalád. Isten családjának szeretettörvénye pedig ez: „…hogy egymást szeressétek, ahogy én szerettelek titeket…” Hogyan szeretett minket Isten? Azért szeretett minket, mert megérdemeltük? Nem. Ő már akkor szeretett minket, amikor még nem voltunk szeretetre méltóak.
Isten akkor szeretett minket, amikor még bűnösök voltunk. Gondolkozz el ezen. Ha Isten már akkor ilyen nagy szeretettel szeretett minket, amikor még bűnösök voltunk — még ellenségei voltunk — gondolod, hogy kevésbé szeret minket most, hogy az Ő gyermekei lettünk? Nem! Ezerszer is nem!

A szeretet az egyedüli törvénye a szeretet családjának. Ha szereted a másikat, nem fogod őt meglopni. Ha szeretsz valakit, nem fogod megölni. Nem kívánod meg a házát. Nem mondasz hazugságot róla. Ezért, az isteni szeretet a törvény betöltése. Isten családjának a szeretet a törvénye, és ha kilépsz a szeretetből, azzal belépsz a bűnbe. Ha ezt tetted, térj meg, térj vissza a szeretetben járáshoz. Ha közösségben akarsz lenni a te Atyáddal, ha Istennel akarsz járni, ha Isten világosságában akarsz járni, akkor szeretetben kell járnod, mert Isten a szeretet.

Megvallás: Én úgy szeretek másokat, ahogy Krisztus szeretett engem. Én a szeretet törvénye alatt vagyok, szeretetben járok, ezért közösségben vagyok az én Atyámmal, aki maga a szeretet.