2011. március 4., péntek

Kenneth Hagin: Szeretettől születve


…Isten szeretet. 1JÁNOS 4,8.


…Az Istennek szerelme kitöltetett a mi szívünkbe a Szent Szellem által… RÓMA 5,5.


Amikor újjászülettél, Isten lett az Atyád. Isten a szeretet Istene. Te Istentől születtél, Isten pedig a szeretet; így a szeretettől születtél. Isten természete benned van, Isten természete pedig maga a szeretet.
Semmiképpen nem mondhatod azt, hogy nincs isteni szeretet benned, mert Isten családjában mindenkinek van, ugyanis e nélkül nem tartozhatnál a családhoz. Lehet, hogy az emberek nem gyakorolják ezt a szeretetet. Ez esetben olyanok, mint az az ember, aki egyetlen talentumát elásta a földbe. (Mát. 25,25)

A Biblia azonban azt mondja, hogy Isten szeretete kitöltetett a szívünkbe a Szent Szellem által. Ez azt jelenti, hogy az isteni fajta szeretet a szívünkbe, a szellemünkbe, a belső emberünkbe lett kitöltve.
A Róma 5,5 nem a Szent Szellem keresztségről beszél. Az újjászületésről beszél, mert amikor megszületsz Isten Szellemétől, beléd kerül Isten szeretete. Amikor megszülettél szellemileg, részesültél Isten életéből és természetéből.

Megvallás: Isten szeretet. Én Istentől születtem, így a szeretettől születtem. Én a szeretet Istenének szeretet-gyermeke vagyok. Isten szeretete kitöltetett a szívembe a Szent Szellem által. Az én természetem a szeretet. Nekem az a természetes, hogy szeretetben járok.