2011. március 11., péntek

Kenneth Hagin: A szeretet erőt vesz

A szeretet…nem dicsekvő vagy öntelt, nem mutogatja önmagát gőgösen. Nem beképzelt (arrogáns) és a büszkeségtől nem fuvalkodik fel; nem durva (modortalan) és nem cselekszik illetlenül… 1KORINTHUS 13,4. 5. (Amplified)

Mindig a hústest a dicsekvő, öntelt, gőgös, beképzelt, arrogáns, felfuvalkodott, durva és modortalan.
Te azonban szabad akaratodból eldöntheted, hogy átadod-e magadat ezeknek a testi kísértéseknek. Eldöntheted, hogy inkább szeretetben — vagyis szellemben jársz-e. A harc a saját szellemed és a hústested között folyik. A Biblia azonban azt mondja: „…Szellem szerint járjatok (szellemben járjatok), és a testnek kívánságát véghez ne vigyétek.” (Gal. 5,16)

Határozd el, hogy átengeded a szellemednek az uralkodást, és amikor jön a kísértés, őrizd meg a nyugalmadat, és kezd el szólni Isten Igéjét. Kezdd mondani: „Én szeretetből születtem, hagyom, hogy Isten bennem lévő szeretete uralja ezt a helyzetet.” És Isten szeretete hatalmasan felkel, és erőt vesz benned.

Megvallás: Én egy szeretetember vagyok, ezért nem vagyok dicsekvő, sem öntelt. Nem mutogatom magamat gőgösen. Nem vagyok beképzelt — arrogáns, és nem fuvalkodom fel a büszkeségtől. Nem vagyok durva, modortalan, nem cselekszem illetlenül. Szeretetben cselekszem.