2015. november 18., szerda

Oral Roberts - A Szellemben való imádkozás erejének kiaknázása 16.

Nyelveken és értelemmel imádkozni – a keresztények belépése a természetfelettibe

Vannak olyanok ma a Krisztus testében, akik úgy tartják, hogy Isten abbahagyta az emberekkel való beszélgetést századokkal ezelőtt és nincs több látás és kijelentés, a megváltás megtörtént és az Egyház megszületett erre a világra és most mi csak egyszerűen a láng őrzői vagyunk és nem a látás terjesztői. Úgy hiszik, hogy a nyelveken szólás magyarázattal való erőteljes megtapasztalása kihalt, amikor az utolsó az első apostolok közül elköltözött. De én állítom neked, hogy a Szent Szellem és a tűz ezen megtapasztalása AZ erő, a bátorság, Isten jelenlétének és dicsőségének a megtapasztalása, amelyre Jézus Krisztus maga a Keresztény Egyházat megalapította. És ezen a megtapasztaláson keresztül a tanítványok az első században képesek voltak tanúskodni a Keresztény hitről, úgy hogy a szabadulás hatalmas csodái megtörténtek, hogy gyógyulást hoztak az embereknek, és ami megadta, hogy elveszett lelkek ezrei áramoljanak Isten királyságába! Nem szállok vitába a filozófia és a teológia területén azokkal, akik azt hiszik, hogy “a nyelveken szólás elavult”. De örömmel teszek bizonyságot a Szent Szellem erejének nagyszerű megtapasztalásának az érvényességéről az életemben! És nem szégyellem kijelenteni, hogy hiszem, hogy a nyelveken szólás feltétlenül szükséges egy izgalmas Keresztény élethez a mai világban! Mert a nyelveken szólás magyarázattal a Keresztény BELÉPÉSE A TERMÉSZETFELETTI KIRÁLYSÁGÁBA!

Ezért azok közülünk, akik hisznek ebben és gyakorolják ezt, VÁRJÁK ÉS HIGGYENEK NAGYOBB DOLGOKBAN, AMIK A KRISZTUS TESTE ELŐTT ÁLLNAK MÉG! És ezt akarom, hogy megtörténjenek a te életedben is –A NAGYOBB DOLGOK! A SZÜLEIM BEPILLANTÁST NYERTEK A KERESZTÉNY ÉLET TERMÉSZETFELETTI TERMÉSZETÉBE. Istennek adok hálát az olyan szülőkért, akiknek legalább részleges látásuk volt arról, hogy a Keresztény megtapasztalásnak hogyan kellene működnie egy újjászületett Keresztény életében. Ahogy feküdtem ott a szenvedés ágyán, elvérezve halálos betegségben, ők Jézus Krisztus, mint személyes Megváltóm és Uram befogadására vezettek. Abban a pillanatban az ÚR valódibb lett számomra minden más emberi élőlénynél a földkerekségen. Történetesen éreztem, ahogy a jelenléte átfut a testemen. Ó, barátom ne engedd senkinek, hogy bemesélje neked, hogy elhidd, hogy nem érezheted Isten jelenlétét. Hadd mondjam el, amikor AZ, AKI megépítette ezt a világot beköltözik egy olyan kis dologba, mint te vagy én, akkor megtudod érezni ahogy mozog a lelkedben! A legelső pillanatban, amikor Isten belépett az életembe éreztem a természetfeletti erőt áthullámozni a testemen és felemelt engem úgy, hogy a lábamra tudtam állni. Tudod, az öt hónap alatt, mikor ágyhoz kötötten feküdtem, elveszítettem a járáshoz szükséges erőt. De váratlanul, ahogy a Szent Szellem elárasztott azon az éjszakán, képes lettem arra, hogy felkeljek az ágyamból és körbetáncoljam a kicsi szobát anyámmal és apámmal kiabálva és dicsőítve Istent! Tudtam, hogy teljesen átalakultam. Az Úr Jézus Krisztus természetfeletti módon átalakította a bűnös természetemet és megtöltötte a lelkemet Isten fényével és életével és létrejött bennem egy kielégíthetetlen vágy, hogy az Urat örökké szolgáljam! 

A SZENT SZELLEM EVANGELISTÁI ÁLTAL MEGNYITOTTA A TERMÉSZETFELETTI KIRÁLYSÁGÁT AZ ÁTLAG EMBEREKNEK. Sohasem felejtetem el a sztorikat, amiket Anya és Apa mondtak el nekünk, gyerekeknek a Szent Szellemmel betöltött evangélistákról, akik eljöttek Pontotoc megyébe, Oklahomába, ahol én születtem és felnövekedtem. Azonnal miután hallottuk ezeket a Szellemben teljes férfiakat prédikálni és a régimódi gospel dalokat énekelni, apám, aki metodista volt és az anyám, aki baptista volt, megkapták a Szent Szellem keresztséget a nyelveken szólás eredeti bizonyítékával. Az volt az első jele, hogy a Szent Szellembe betöltekeztek és bemerítettek, melynek egyértelmű ténye volt, hogy elkezdtek nyelveken szólni az Apcsel 2.4 szerint. Azokban a napokban, amikor a Szent Szellem evangélistái átjöttek az északnyugati határon a teljes gospel üzenetükkel ez valójában az új ugar felszántása volt. Azok az emberek, akik eleget tanulmányozták a Bibliát, hogy megértsék, hogy minden hívő megkaphatja a Szent Szellem erejének teljességét, nagyon ritkán és kis számban fordultak elő. Amikor valóban megkapták, nyelveken szóltak és megérezték Isten természetfeletti érintését a lelkükben, egyfajta belső terápiaként tanítva a szellemüket és egy elsöprő sürgetést vagy érzést, amit mind megkaphattak Istentől! Először majdnem tudat alatt értették meg, hogy hihetnek a gyógyulás csodájában és csodabeavatkozásokban, a mindennapi életükben. Tényleg azt hitték, hogy Isten megmozgat mennyet és földet az ő érdekükben! EZ EGY BELÉPÉS VOLT A TERMÉSZETFELETTIBE!

Fordította: Nagy Andrea